Gravatar

#21 thomas040 18 år siden

ok grin gutter.... Catwoman! Jeg kan altså godt lide den... kan lide musikken, de fede skift i klippene fra en scene til den næste, kampene, og halle :)
Failure is a zero out.
Gravatar

#22 HonoDelLoce 18 år siden

Okay, jeg ved godt man ikke må i denne her tråd.. Men jeg griner altså alligevel :D

Selvom jeg da vil give dig helt ret i, at Halle i en læder-dragt ikke er det dårligste outfit nogensinde på film ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#23 thomas040 18 år siden

Var meningen ikke at være fordomsfri ... ;(
Failure is a zero out.
Gravatar

#24 jessup 18 år siden

Addicted to Love med Matthew Broderick, Meg Ryan & Tchéky Karyo. Den har jeg ihvertfald set 8-10 gange.
This is just until June
Gravatar

#25 Patriarch 18 år siden

The Postman
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#26 HonoDelLoce 18 år siden

Undskyld, det var ikke sådan et nedværdigende grin :D Men et.. Overrasket grin :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#27 davenport 18 år siden

...Bring it On...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#28 Winniepooh 18 år siden

Shall we dance, Legally Blond og Rat race.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#29 filmz-yoshimura 18 år siden

Bloodsport. Elendig film, men der er nu alligevel noget særligt ved den. KUMITE! KUMITE!

the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#30 aknot 18 år siden

Har en svaghed for Charlie´s Angels (filmene) det er overdrevet og helt ude i hampen men med et glimt i øjet.
Især nr. 2 er for vild, det er 8 musikvideoer sat sammen til 1 spillefilm.....hvorfor er det lige jeg syntes det er fedt?!....hmmm det er det bare.

Skriv ny kommentar: