ok grin gutter.... Catwoman! Jeg kan altså godt lide den... kan lide musikken, de fede skift i klippene fra en scene til den næste, kampene, og halle :)
Bloodsport. Elendig film, men der er nu alligevel noget særligt ved den. KUMITE! KUMITE!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Har en svaghed for Charlie´s Angels (filmene) det er overdrevet og helt ude i hampen men med et glimt i øjet. Især nr. 2 er for vild, det er 8 musikvideoer sat sammen til 1 spillefilm.....hvorfor er det lige jeg syntes det er fedt?!....hmmm det er det bare.
#21 thomas040 18 år siden
#22 HonoDelLoce 18 år siden
Okay, jeg ved godt man ikke må i denne her tråd.. Men jeg griner altså alligevel :D
Selvom jeg da vil give dig helt ret i, at Halle i en læder-dragt ikke er det dårligste outfit nogensinde på film ;)
#23 thomas040 18 år siden
#24 jessup 18 år siden
#25 Patriarch 18 år siden
#26 HonoDelLoce 18 år siden
Undskyld, det var ikke sådan et nedværdigende grin :D Men et.. Overrasket grin :D
#27 davenport 18 år siden
#28 Winniepooh 18 år siden
#29 filmz-yoshimura 18 år siden
#30 aknot 18 år siden
Især nr. 2 er for vild, det er 8 musikvideoer sat sammen til 1 spillefilm.....hvorfor er det lige jeg syntes det er fedt?!....hmmm det er det bare.