Gravatar

#41 Patriarch 21 år siden

Jeps... den er grum!
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#42 chandler75 21 år siden

Synes faktisk netop dén scene er meget sjov og typisk C3PO :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#43 gi-jones 21 år siden

#40: Du har ret, men jeg holder på at det blot er en unødvendig scene, hvorimod min er en meget vigtig del af filmen, der er bortforklaret med en latterlig joke.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#44 filmz-Diller82 21 år siden

Slutningen af Spiderman hvor den gode hr. Parker svinger sig omkring det Amerikanske flag... OMG!!! Ødelagde filmen for mig.
Men derudover, så er jeg meget enig i Meet the parents, har svært ved at finde det så morsomt som amerikanere gør.
-----------------------------------
The pen is mightier than the sword...mostly.
Gravatar

#45 Patriarch 21 år siden

Synes "i'm the king of the world" er ret pinig - i en ellers meget underholdende film :)

Jeg kan tollerere scenes fordi den tildels fungere - men alle de parodier gør at man virkelig bemærker hvor corny den scene kan fremstå :D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#46 Vestas 21 år siden

#23, 24:

"Legolas, what do your elven eyes see?" er en replik, der får mig til at krumme tæer, fordi det ikke giver nogen mening, at Aragorn skal minde Legolas om, at han er elver. Det er kun, fordi publikummet lige skal mindes om, at elvere kan se meget længere end mennesker. Derfor.

"A red sun rises. Blood has been spilled this night." er bare helt utrolig cheesy. Alt for simpel metafor. Og ja, som #26 siger, så står de jo altså også midt i en krig.

Så vil jeg også lige tilføje scenen, hvor folk ankommer til Helms Deep og man hører folk sige noget i retningen af "Se, der er Helms Deep", selvom de er gået ned af en bjergside og derfor må have set Helms Deep i den sidste halve time eller noget i den retning, men igen - publikummet skal jo også lige informeres om, hvad det er, de ser...
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#47 filmz-WSTE_M 21 år siden

Jeg har fundet den!
Den mest pinlige scene i nyere filmhisorie:
I Tim Burton's remake af Planet Of The Apes, hvor:

idioten.kysser.aben!

Blaadddww!!
Slut, ikke mere diskussion, vinderen(?) er fundet.
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout,
descend on us all this day, and for evermore.
Gravatar

#48 elwood 21 år siden

#46 hehe det da ligesom med Macguyver, der er 20 sekunder til de alle skal dø!, men Macguyver arbejder på sagen, og selvom der er tidspress har han altid lige tid til at fortælle hvad han er igang med, lidt som hvis han stod foran en klasse i fysik.

Det var fedt dengang at høre på, men når jeg ser det idag sidder jeg og smågrinner lidt over det, men ikke et ondt ord om Macguyver af den grund.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#49 pulse83 21 år siden

I den forlængede version af Return Of The King, hvor du ser Eomer løbe skrigende mod Eowyn som ligger på slagmarken og som han tror er død. Det er dog ikke så meget dårligt skuespil eller instruktion...men snarere klipning. Den er klippet sådan så folk nærmest får et chok når han skriger, og begynder at grine. Det har alle der har set den scene med mig ihvertfald gjort.

En anden scene er også fra Return Of The King, hvor Frodo til sidst vågner op i sengen i Minas Tirith efter at være blevet reddet af ørnene. Der er liiige lovlig meget grin og slowmotion i den scene.

Og så en sjov lille fodnote. Når Pippin skriger "The eagles are coming!" kan jeg ikke lade være med at tænke på at det er bandet The Eagles han tænker på. Sjovt hvis de lige dukkede op. ;)

Jeg er uenig i at "I am no man!" er cheesy. Jeg syntes sgu det er en ok scene, der ihvertfald modtog stor jubel fra publikum, da jeg så den i biografen. Jeg er også totalt og aldeles uenig at Legolas' to linjer fra The Two Towers er cheesy. Dog er Orlando Bloom elendig til at levere one-liners.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#50 Outbound Sith 21 år siden

Legolas' one-liners i TTT er lidt mere cheesy end godt er. Den værste er dog "They run as if the very whip of they master were behind them", som han nærmest løber og siger til sig selv.

Er dog HELT OG ALDELES uenig med pulse83 i at Frodos og især Eomers scene i ROTK er pinlig!!!

Frodo: Hvis man ser filmene ud i et (altså som de skal ses!), så er det altså en tiltrængt forløsning både for karaktererne og for publikum.

Eomer: Jeg savnede den lille scene i theatrical cut, for jeg havde set frem til den siden traileren. Og jeg er SÅ glad for, at den er kommet med i extended cut. Det atår for mig som noget af det mest hjerteskærende i ROTK overhovedet!!!
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder

Skriv ny kommentar: