Gravatar

#31 Patriarch 21 år siden

Replikken fejler ikke noget - men måden den leveres på (ikke hendes skuespil, men instruktionen) gør at jeg krummer tær. Det er som om hele filmen stopper, og så svinger hun sin lyse lokker rundt :D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#32 filmz-Orion 21 år siden

jeg synes, AvP har mange lade scener. Bl.a. der hvor den italienske arkælog (sp?) er helt "slimed up", og skal til at have den kære chestburst, hvor han siger noget i stil med: "They must not reach the surface", leveret på en rigtig dårlig måde. Virkelig en følelsesladet scene! Ja, nemlig ja.
"...and those black eyes roll over white..."
Gravatar

#33 filmz-Daedalos 21 år siden

Èowyn's replik vs den nazgul er da for plat imo.
No man can kill me !.. I am no man.... plat ! :)

#34 Patriarch 21 år siden

Ja - i og med den slags er så cliche idag.

En mere elegant måde at gøre det på synes jeg var hvis hun nærmest sagde gennem tænderne mens hun lavede sit udfald mod nazgulen... mindre overgearet
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#35 filmz-WSTE_M 21 år siden

MHT. Lord of the Rings:
Jo, det er taget mere eller mindre ud a bøgerne, men når Sam og Frodo viser deres hengivenhed over for hinanden, så er de næsten som at høre to små homo'er! (ja, undskyld)
Jeg ved hvad pointen skulle have været i de scener, men udførelsen er ikke helt i top.
Måske hvis de havde sagt det i et mere morsomt øjeblik ?

Pinligste scene(r) i følge undertegnede:
1) Ewoks i StarWars episode 6.
2) Hele AvP
3) alien ungen i Alien Ressurecion.
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout,
descend on us all this day, and for evermore.
Gravatar

#36 danschier.dk 21 år siden

#35 Ewoker er ikke pinlige, de er bare nuttede. ;-)
Gravatar

#37 gi-jones 21 år siden

#36: ohhh, men så skulle du prøve at se de spinoffs, der blev lavet om Ewoks. De er pinlige.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#38 danschier.dk 21 år siden

...men nuttede;-)
Gravatar

#39 gi-jones 21 år siden

Jeg har nu heller ikke noget imod dem i den oprindelige SW.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

#40 21 år siden

Det mest pinlige og tæerkrummende jeg nogensinde har set, er SW ep.2, når C3P0 får byttet hoved med en kamprobot ved en serie af tåbelige tilfældigheder (på linie med den af #11 nævnte ligeledes tåbelige Anakin/cockpit-scene), hvorefter han render rundt og råber "Die Jedi" og derefter "Åh-nej-hvad-er-der-jeg siger-fyfy". Dén lækre scene ødelagde lige alle 6 SW film på én gang, inkl. den der ikke er færdig. Scenen får Jar Jar til at fremstå som ophøjet filmkunst. Tillykke med ingenting hr. Børnefilm-Lucas (ud over bankkontoen).

Skriv ny kommentar: