Vi kan jo også finde Star Wars Ep1 frem. Jar Jar har adskillige mindes jeg. Og ham den irriterende lille unge har en scene, hvor han febrilsk prøver at lukke cockpittet og i stedet kommer til at flyve ud i rummet og smadre en hel masse fjender, altsammen helt tilfældigt. Den gjorde nas på mig.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Efter at have genset Indiana Jones 1, 2 og 3 efter mange år, kan jeg ikke mindes 2'eren var så belastende, pga. den lille møjunge Indiana slæber rundt på. HAN ER IKKE SJOV...!
Elskovs scenen i The Post man (som jeg egentlig modsat alle andre synes om - den er en af mine guilty pleasures).
Men elskovs scenen - det der ødelægger den totalt for mig er musikken som laver et klimax når akten får klimax - det er bare regel nummer et i moderne filmmusik - det gør man bare ikke. Det er SÅ fucked up at jeg græmmes (og jeg elsker ellers komponisten)
Nogen jeg heller ikke tænder på er Legolas der leger ninja på skateboard skjolde og olifanter. Ikke u samme boldgade som de andre folk har nævnt, men synes det er lidt pineligt. En der også er SUPER styg er Eowyns "I'm not a man, I'm a woman" mens kun vifter sit hår rundt som i en anden loreal reklame. Det er bare meget lidt stilfuld instruktion, i hvad der ellers er nogle af mine yndlings film (LOTR altså)
Scenen i Waterwold, hvor Kevin skal rede den stakkels lille pige fra de onde skurke på den store supertanker, og hun holder sin tale om hvor perfekt Kevin er. Det er for meget, alt alt alt for meget! Her kunne man godt bruge en directors cut version (øv, at det er Kevin der instruere, det følgende går han nok ikke med til) hvor Kevin Costner river sig på en jernsplint og får stivkrampe, og at Denni Hopper dumper pigen i havet med en betonklods rundt om benet.
Derudover så er jeg stadig lettere stødt over den kedelige oplevelse, der var Daredevil Directors Cut. Scenen hvor Colin Farrell bliver kropsvisiteret i lufthavnen var simpelthen mere end jeg kunne klare...
-------------------------- That'll put marzipan in your pie plate, bingo
Hvis vi taler om den amerikanske udgave, så er du bestemt ikke den eneste. Det er sjældent set at der er så mange skuespillere med bare en smule talent, som spiller så urimligt skidt i én film.
Ting er vel ikke pinlige, så længe man forbliver i filmens univers. Jeg synes jo fx. at talen i ID4 er præcis som den skal være i den type film. Det kan diskuteres hvorvidt Pearl Harbor er en skodfilm, men alle de ting I nævner er vel en uundværlig del af den film i dens form.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#11 gi-jones 21 år siden
#12 dyg 21 år siden
GET OFF MY PLANE!
#13 filmz-712 21 år siden
"Are you an angel?"
#14 filmz-rl78 21 år siden
#15 Patriarch 21 år siden
Men elskovs scenen - det der ødelægger den totalt for mig er musikken som laver et klimax når akten får klimax - det er bare regel nummer et i moderne filmmusik - det gør man bare ikke. Det er SÅ fucked up at jeg græmmes (og jeg elsker ellers komponisten)
Nogen jeg heller ikke tænder på er Legolas der leger ninja på skateboard skjolde og olifanter. Ikke u samme boldgade som de andre folk har nævnt, men synes det er lidt pineligt. En der også er SUPER styg er Eowyns "I'm not a man, I'm a woman" mens kun vifter sit hår rundt som i en anden loreal reklame. Det er bare meget lidt stilfuld instruktion, i hvad der ellers er nogle af mine yndlings film (LOTR altså)
#16 danschier.dk 21 år siden
Scenen i Waterwold, hvor Kevin skal rede den stakkels lille pige fra de onde skurke på den store supertanker, og hun holder sin tale om hvor perfekt Kevin er. Det er for meget, alt alt alt for meget!
Her kunne man godt bruge en directors cut version (øv, at det er Kevin der instruere, det følgende går han nok ikke med til) hvor Kevin Costner river sig på en jernsplint og får stivkrampe, og at Denni Hopper dumper pigen i havet med en betonklods rundt om benet.
#17 filmz-rupert giles 21 år siden
Derudover så er jeg stadig lettere stødt over den kedelige oplevelse, der var Daredevil Directors Cut. Scenen hvor Colin Farrell bliver kropsvisiteret i lufthavnen var simpelthen mere end jeg kunne klare...
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
#18 filmz-Koenig 21 år siden
"Land of the free - home of the brave" Fra Pearl Harbor, der i starten hvor de der 2 møgunger leger at de flyver.
Var der andre end mig der synes Godzilla er en pinlig film i sig selv?
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
#19 filmz-Kadann 21 år siden
Hvis vi taler om den amerikanske udgave, så er du bestemt ikke den eneste. Det er sjældent set at der er så mange skuespillere med bare en smule talent, som spiller så urimligt skidt i én film.
#20 gi-jones 21 år siden