Mit spørgsmål er: Hvilken scene på film er den mest pinlige i har set. Her tænker jeg ikke på at den SKAL være pinlig men jeg mener sådan sidder og bliver pinlig på skuespillerens vejne?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Hvordan pinlig mener du ? ... Pinlig fordi skuespilleren klart overspiller rollen.. eller pinligt set i lyset af hvad der sker med personen/handlingen ?
_______________________________________ How much does life weigh?
Jeg har set Riget II idag, som jeg er helt vild med! Men der var dog en scene i serien, hvor jeg synes den kammede over, og hvor det slet ikke passede ind, og det passede ikke til karakteren Bondo. Den scene jeg snakker om er der hvor han finder ud af at
Bulder (Jens Okking) er hans bror, og han dermed kan få en knogle-marvs-transplantation. Og så kommer der sådan en scene hvor de ligger i hospitalssenge ved siden af hinanden, kun adskilt af glas, og så sætter de begge deres hænder op mod hinanden...
Virkede lidt for kliché og sødsuppe, i forhold til resten af serien...
Samtlige scener i xXx... Sjældent har jeg grint så meget af en film, hvor der står actionfilm på filmplakaten. Van Donse fortjener 10 hårde slag i hovede for den præstation... :P
"When a man is chasing a woman through an alley with a butcher's knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross!"
I mine øjne er "Pearl Harbor" klart filmen med flest pinlige citater. Her er et par eksempler (fra IMDb):
Lt. Col. Jimmy Doolittle: There's nothing stronger than the heart of a volunteer.
General: Mr. President, with all due respect, sir... what you're asking can't be done. [President struggles and gets out of wheelchair] President Franklin D. Roosevelt: [serious tone] Do not tell me it can't be done.
Lt. Col. Jimmy Doolittle: Victory belongs to those who believe in it the most and believe in it the longest. We're gonna believe. We're gonna make America believe too.
Captain Connor: You ever lose a fight, Miller? Dorie Miller: I've been lucky, so far, Captain. Captain Connor: From what I hear it ain't luck. The ship's proud of you, son.
[Later after Col Doolittle explains the mission] Lt. Col. Jimmy Doolittle: And I will tell you one thing... leave your goddamn hula shirts at home.
Og den værste...
Rafe: Danny, you can't die. You can't die. You know why? 'Cause you're gonna be a father. You're gonna be a daddy. I wasn't supposed to tell you. You're gonna be a father. Danny: No, you are.
Jeg må nu også stemme på på "use it" scenen i blade3, jeg mindes ikke tidligere at have set noget der fik mig til at krumme tæer så voldsomt, ikke sagt at scener som jannikand nævnte i #8 ikke er slemme.
#1 Collateral 21 år siden
Hvilken scene på film er den mest pinlige i har set. Her tænker jeg ikke på at den SKAL være pinlig men jeg mener sådan sidder og bliver pinlig på skuespillerens vejne?
#2 filmz-Daedalos 21 år siden
How much does life weigh?
#3 chandler75 21 år siden
Crybaby.
#4 Herrguth 21 år siden
Men der var dog en scene i serien, hvor jeg synes den kammede over, og hvor det slet ikke passede ind, og det passede ikke til karakteren Bondo.
Den scene jeg snakker om er der hvor han finder ud af at
#5 filmz-Bluhm 21 år siden
#6 filmz-derb 21 år siden
http://derb.dk
#7 dollaro 21 år siden
#8 JannikAnd 21 år siden
Lt. Col. Jimmy Doolittle: There's nothing stronger than the heart of a volunteer.
General: Mr. President, with all due respect, sir... what you're asking can't be done.
[President struggles and gets out of wheelchair]
President Franklin D. Roosevelt: [serious tone] Do not tell me it can't be done.
Lt. Col. Jimmy Doolittle: Victory belongs to those who believe in it the most and believe in it the longest. We're gonna believe. We're gonna make America believe too.
Captain Connor: You ever lose a fight, Miller?
Dorie Miller: I've been lucky, so far, Captain.
Captain Connor: From what I hear it ain't luck. The ship's proud of you, son.
[Later after Col Doolittle explains the mission]
Lt. Col. Jimmy Doolittle: And I will tell you one thing... leave your goddamn hula shirts at home.
Og den værste...
Rafe: Danny, you can't die. You can't die. You know why? 'Cause you're gonna be a father. You're gonna be a daddy. I wasn't supposed to tell you. You're gonna be a father.
Danny: No, you are.
Ord er overflødige...
#9 Kalle Ferm 21 år siden
#10 filmz-Funkymonkey 21 år siden