Gravatar

#1 filmz-kain 21 år siden

Er der nogler der ved, om man skal betale fragt og told hos www.play.com?
Gravatar

#2 filmz-yoshimura 21 år siden

Ja, det skal man sandsynligvis, da de sender fra Jersey, som tæller som værende uden for EU.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#3 Yoda 21 år siden

Pis! Jeg har netop bestilt "Transformers Season 1" til £18. Jeg gik udfra, at de sendte fragtfrit, da de skriver "Free Delivery on all items!" - men det er måske kun i UK?

Desværre tjekkede jeg ikke, hvor de sender fra. Hvis jeg vidste, at det var fra Jersey, så havde jeg nok ikke afgivet min nu afsendte ordre. Håber, at den smyger sig gennem tolden uden problemer. Krydser fingre - og tæer......
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#4 El vez 21 år siden

Fragt og told er to forskellige ting, jeg tror kun #2 refererede til tolden.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#5 DarkLight 21 år siden

Alternativt kunne man have kigget på Film Wiki
Direkte link: Her

Igen, siden er oprettet så alle kan ændre siderne. Jo flere erfaringer der kommer derind, jo bedre opslagsværk.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#6 filmz-yoshimura 21 år siden

#4: Jeg refererede til tolden, eller rettere told OG moms, som begge ryger oven i, hvis købet overstiger cirka 160 kroner (og så det evindelige gebyr på 60 kroner til PostDanmark eller T&S eller hvem det nu er). Du slipper for tolden, hvis købet er under de 160 kroner, mens du altid år smæk af momsen, når købet er over 80 kroner.

Forsendelse ved jeg ikke noget om, da jeg aldrig har bestilt hos play.com, men hvis du ikke betalte det, da du afgav ordren, så kommer det jo nok heller ikke på senere hen.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#7 nakalay 21 år siden

Nej, fragten er gratis, som de skriver øverst på deres side. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#8 filmz-kain 21 år siden

Tak for hjælpen - tror ikke jeg bestiller, når der er chance for told....

Skriv ny kommentar: