Man skal høre sandheden fra børn, fulde folk og transvestitkomikere. Èn af mine absolut yndlingskomikere. Desværre er hans gamle materiale det bedste (incl dette)
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Det er dejligt at man lige har været i fitnesworld og træne. Så går jeg i bad og så bøjer jeg mig for at nå min sæbe, for jeg skal lige en våd og behåret røv lige i smasken. Det var en rigtig god dag.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Vi fortalte hende pænt at vi ikke ville vide noget, så hun ville fortælle os hvis det blev nødvendigt at lukke øjnene, men det blev ikke nødvendigt, da hun slet ikke kunne få baby til at opfører sig ordentligt.
#51 lyspunkt 12 år siden
Man skal høre sandheden fra børn, fulde folk og transvestitkomikere. Èn af mine absolut yndlingskomikere. Desværre er hans gamle materiale det bedste (incl dette)
#52 Nicki52 12 år siden
#53 Åkepool 12 år siden
Jamen tillykke med fødselsdagen, both :)
#54 Åkepool 12 år siden
Nå, var det dig? ;)
#55 Babo84 12 år siden
Taaak :)
#56 Kruse 12 år siden
#57 wimmie 12 år siden
Så er du vel omkring halvvejs nu? Vildt...
Kunne I godt lade være med at spørge til kønnet?
#58 Ericmase 12 år siden
#59 tiany 12 år siden
Vi fortalte hende pænt at vi ikke ville vide noget, så hun ville fortælle os hvis det blev nødvendigt at lukke øjnene, men det blev ikke nødvendigt, da hun slet ikke kunne få baby til at opfører sig ordentligt.
Jep halvvejs - 20+4
#60 Babo84 12 år siden
Tak Kruse :)