Mit yndlingstidspunkt på året har altid været tidlig forår...ofte har jeg manglet en sød pige at opleve de første soldage, men nu har jeg en pissesød kæreste! Det kan ikke beskrives, hvor rart det er :)
OG jeg begynder på Odense Internationale Film Festival i april - godt nok løntilskud, men jeg ville arbejde der frivilligt, hvis jeg kunne.
Om en uge flytter jeg også - i en hyggelig lille lejlighed (med tryk på lille) i midten af Fredericia. Jeg glæder mig til en ny hverdag med bettemusen :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Inde i centrum af Esbjerg, vi har fundet en 2 værelses ejerlejlighed, håber stadig den er ledig imorgen for så vil jeg ind og se den, men ud fra billederne kan jeg rigtig godt lide den :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Nyder det gode vejr med god mad og lidt havearbejde. Ellers varmer jeg stille og roligt op til dette års største filmbrag, hvor jeg allerede nu forsøger at få nogle aftaler i hus med vennerne. Det går jo løs om ikke så længe med den første store prøve, Prometheus, men svendeprøven er først ved TDKR for mig. Det er ihvertfald dejligt at glæde sig til noget så "sølle" som film. Men ellers forsøger jeg at få kigget på noget ferie, men går squ ikke på kompromis med filmpremiererne :)
Fed dag sammen med Helmer. Vi byggede lidt shelter, drak nogle øl og grillede nogle slagterpølser over træ. Nu er jeg satme også træt i kroppen, efter et langt bad og afslappet tøj på. :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#11 Skeloboy 12 år siden
Mit yndlingstidspunkt på året har altid været tidlig forår...ofte har jeg manglet en sød pige at opleve de første soldage, men nu har jeg en pissesød kæreste! Det kan ikke beskrives, hvor rart det er :)
OG jeg begynder på Odense Internationale Film Festival i april - godt nok løntilskud, men jeg ville arbejde der frivilligt, hvis jeg kunne.
Så alt er godt her :)
#12 davenport 12 år siden
#13 wimmie 12 år siden
#14 lagoni 12 år siden
#15 MOVIE1000 12 år siden
#16 wimmie 12 år siden
#17 MOVIE1000 12 år siden
Inde i centrum af Esbjerg, vi har fundet en 2 værelses ejerlejlighed, håber stadig den er ledig imorgen for så vil jeg ind og se den, men ud fra billederne kan jeg rigtig godt lide den :)
#18 Babo84 12 år siden
#19 davenport 12 år siden
#20 davenport 12 år siden