Gravatar

#1 davenport 12 år siden

Ja, jeg synes vi mangler en!
Der er efterhånden så mange dårlige nyheder at læse, så denne tråd er til at skrive alt det vi er glade for.

Jeg starter gerne:
Om en uge kan vi flytte ind i det nye hus. Et ganske almindeligt rødstens parcelhus med 4 værelser, en vinkelstue, en rigtig bruser (!) og et stort bryggers. Dertil 2 terrasser og en carport.
Naboen har rådyr i indhegning lige op til haven, og der er en hundegård.
Gulvet i stuen er lys ask, og alt er sat i stand. Husleje: 6500,- + forbrug, hvilket skulle være overkommeligt, da der lige er blevet isoleret med 300 mm Rockwool.

Dét glæder jeg mig til!

Hvad med dig?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 MOVIE1000 12 år siden

Jeg skal flytte hjemmefra, min egen beslutning, da jeg langt om længe fik mig taget sammen til at fortælle mine forældre, hvordan jeg har haft det, med dem de sidste par år :D

Og på mandag skal jeg et hurtigt smut op til Århus, for at komme i biografen, til vores allesammens gi-jones nyeste kortfilm, som jeg var en del af holdet af, så det glæder jeg mig utrolig meget til at se resultatet og gense holdet igen :)

davenport: Respekt for at du laver sådan en tråd, lige hvad vi har brug for, især mig, jeg har også haft det op at vende idag på arbejdet om at stemningen var alt for negativ og sur. Så det er fedt med mere positiv energi fra andre :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3 davenport 12 år siden

Nå, ja. Så synes jeg også bare at palindromet "Gid ens ravn var snedig" er super sjovt :D
Gravatar

#4 Richard Burton 12 år siden

Ser frem til 3 uger i træk, hvor jeg får "lillepigen", fordi jeg har hende i påsken i år og jeg har 11 feriedage tilbage inden 1. maj, så vi skal rigtig hygge os, se film, og hun skal forkæles.

Og nå ja ... kun 69 dage tilbage til Prometheus!
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#5 tiany 12 år siden

Det er weekend om lidt og graviditetskvalmen ser endelig ud til at være fortid - dobbelt optur!
Valar morghulis
Gravatar

#6 HonoDelLoce 12 år siden

Jeg er hoppet fra ca. 30 smøger om dagen ned til 4-5 stykker efter jeg fik mig en e-cigaret! Og det kan allerede mærkes gevaldigt på hosteniveauet!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7 gi-jones 12 år siden

Jeg glæder mig sgu egentlig også ret meget til premieren på mandag. Det er første gang i omegnen af ti år, at jeg ville kune prale af IKKE at have nogle halvfærdige film liggende i skuffen. Bliver spændende at se hvad folk siger.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#8 HelmerJ 12 år siden

Skal hente Davenport når jeg får fri, og så skal der leges med med motorsave, rundsave, gummiged økser og øl
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#9 davenport 12 år siden

YEAH!!!
Men jeg kommer selv derover, for jeg skal lige til Kolding. Er der ca. 12.09.
Gravatar

#10 inflector 12 år siden

#8 sgu en maskulin combo :)
selfimprovement is masturbation

Skriv ny kommentar: