Gravatar

#41 HelmerJ 12 år siden

Har lige planlagt et bette grillparty i påsken, så var der jo lige en lejlighed til at invitere hende den søde.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#42 Skeloboy 12 år siden

Patriarch (39) skrev:
Tak :)

Ja, det er én stor homage. Det er mit bud på hvordan det skulle konverteres til et brætspil (på et tidspunkt var det på tale at købe licensen til titlen).

Vi bør spille det sammen ved lejlighed.

Helt klart. Jeg er selvfølgelig også altid klar på sparring og playtesting...kender et par designere(dog mest hobbydesignere) også, Jakob Arndal og Brian Brunsvig, som jeg helt sikkert kan playteste spil med...samt min kæreste samt andre folk i Rottehullet...samt dem jeg ofte spiller brætspil med (som er to forskellige grupper)...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#43 tiany 12 år siden

Har været til misdannelsesscanning i dag og heldigvis var det en super sund og rask baby der vokser inde i min mave. Det er da super positivt :)
Valar morghulis
Gravatar

#44 lyspunkt 12 år siden

Spiste en pære indenfor de 17 sekunder, hvor den er helt rigtig, da den normalt går fra stenhård til pæresmask mens man vender ryggen til.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#45 JannikAnd 12 år siden

lyspunkt (44) skrev:
Spiste en pære indenfor de 17 sekunder, hvor den er helt rigtig, da den normalt går fra stenhård til pæresmask mens man vender ryggen til.
[url=
Gravatar

#46 Wangsgaard 12 år siden

Har helt overset denne tråd!

Jeg glæder mig over at jeg skal flytte ind til min kæreste i KBH til sommer! Til juli har vi været sammen i et år og er stadigvæk meget forelsket :D
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#47 stoffer 12 år siden

Jeg har formået at skaffe Kbh et ordentligt mongolvejr her på min fødselsdag, men glæder mig til at fejre den med vennerne om ikke så længe:)
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#48 Babo84 12 år siden

stoffer (47) skrev:
Jeg har formået at skaffe Kbh et ordentligt mongolvejr her på min fødselsdag, men glæder mig til at fejre den med vennerne om ikke så længe:)

Tillykke. Jeg fylder squ også år idag :) lortevejr, men det er faktisk bedre nu :) bedre sent end aldrig, som man siger :)
Gravatar

#49 stoffer 12 år siden

Jamen tillykke da. Ja, med den her udvikling kan det være vi lige når lidt sol inden det bliver mørkt:)
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#50 Babo84 12 år siden

stoffer (49) skrev:
Jamen tillykke da. Ja, med den her udvikling kan det være vi lige når lidt sol inden det bliver mørkt:)

Tak :) Vi har squ sol nu i jylland. Var også på tide, og synes da ellers jeg har opført mig som jeg plejer :)

Skriv ny kommentar: