Jeg kan huske til The Pianist at der var nogle der stillede sig op og skavede sig åndssvagt.. De fandt heldigvis hurtigt ud af de ikke rigtig fik noget ud af deres udskejelser og så smuttede de.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Ja... der burde være store sorte vagter importerede fra ughanda, til at smadre de fuck hoveder der skaber sig åndsvage under filmen. Folk der er skuffet burde pille af, stille og roligt... Jeg mener... hvis man går til surprise, må det det være med åbent sind.
Den japanske (?) gyser "Ju-On" (Forbandelsen) blev vist.
Det startede med et øredøvende udbrud af "buh"-lyde. Derefter gik omkring 1/4 (eller var det 1/3?) af publikummmet. Omkring 1/4 af de resterende sad så og grinede af det japanske sprog og snakkede højlydt hele filmen igennem.
Mht. tale, snak i mobiltelefoner osv... helt enig.
Men mht. stemning generelt, synes jeg det er lidt svært, da nogle kan lide klapperi og lidt buh af skurken osv., mens andre mener at det er helt udelukket og at man bare skal sidde stille og holde kæft hele filmen.
Jeg foretrækker personligt at folk lever sig lidt ind i filmen, og kommer der klapsalver osv., så er det sgu helt ok med mig. :)
Ja helt sikkert, men det der bliver nævnt her, er folk der, fordi det ikke lige passer dem havd der bliver vist, stiller sig op og spller idioter, istedet for at gå til surprise for, ja hov, at blive overrasket.
Der er ingen der har set filmen før, og alligevel er der mange der dømmer dem på forhånd.
Desuden hvis man KUN holder til mainstream film (og det må jo være tilfældet for disse personer, for netop dér er jo aldrig nogen der brokker sig - om de så viser Johnny English) ku det være man helt skulle droppe Premiere Surprise..
Anyway denne rant er jo lidt ligegyldig, da jeg er sikker på ingen af de pågældende mennesker læser filmz.dk - jeg er overbevist om at folk herinde har for meget respekt film mediet og de øvrige biografgængere til at stille sig op på den måde..
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#129 Eller også skulle de ta' til PS i Cinemaxx, der KUN viser mainstream film. Har været derinde 4 gange nu, og der er blevet vist: Pirates.., Daredevil, Hollywood Homicide og Matchstick Men. Det er fedt nok, men spændinge forsvinder lidt hvis man ved det er i den boldgade. I Imperial er jeg blevet overrasket begge gange (Ja, jeg er relativt ny til PS i Imperial) da de valgte at vise Rembrandt, efter at have vist trailer til den, og nu Ju-On. Ah, to rant.
---------- I am like a wild horse, and you can't tame me..
#121 El vez 22 år siden
Jeg kan huske til The Pianist at der var nogle der stillede sig op og skavede sig åndssvagt.. De fandt heldigvis hurtigt ud af de ikke rigtig fik noget ud af deres udskejelser og så smuttede de.
#122 Patriarch 22 år siden
#123 Corgan 22 år siden
Det startede med et øredøvende udbrud af "buh"-lyde. Derefter gik omkring 1/4 (eller var det 1/3?) af publikummmet. Omkring 1/4 af de resterende sad så og grinede af det japanske sprog og snakkede højlydt hele filmen igennem.
#124 DarkLight 22 år siden
Glad for jeg ikke var der. Det ødelægger sq hele oplevelsen af folk snakker under filmen...
De kan sq snakke alt hvad de vil bagefter eller gå ud. BARE ikke mens filmen vises !
Utroligt så lidt respekt der er blandt ungdommen nutildags :)
#125 Corgan 22 år siden
#124:
Helt enig!
#126 Patriarch 22 år siden
#127 Spanner 22 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#128 filmz-Kadann 22 år siden
Mht. tale, snak i mobiltelefoner osv... helt enig.
Men mht. stemning generelt, synes jeg det er lidt svært, da nogle kan lide klapperi og lidt buh af skurken osv., mens andre mener at det er helt udelukket og at man bare skal sidde stille og holde kæft hele filmen.
Jeg foretrækker personligt at folk lever sig lidt ind i filmen, og kommer der klapsalver osv., så er det sgu helt ok med mig. :)
#129 El vez 22 år siden
Der er ingen der har set filmen før, og alligevel er der mange der dømmer dem på forhånd.
Desuden hvis man KUN holder til mainstream film (og det må jo være tilfældet for disse personer, for netop dér er jo aldrig nogen der brokker sig - om de så viser Johnny English) ku det være man helt skulle droppe Premiere Surprise..
Anyway denne rant er jo lidt ligegyldig, da jeg er sikker på ingen af de pågældende mennesker læser filmz.dk - jeg er overbevist om at folk herinde har for meget respekt film mediet og de øvrige biografgængere til at stille sig op på den måde..
#130 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..