nede hvor jeg sad var der ikke så meget larm efter de første 30 min af filmen ca, og spaderne var gået i byen "ud og ha' noget at æde". Rigtig uhyggelig film, men historien var tynd, eller også er mit Japanske bare rigtig dårligt :) jeg synes også nogle af skuespillerne var urimelig halvdårlige... Hva var det lige præcis Forbandelsen gik ud på? Ja, som sagt mit Japanske...
Angående snak i biografen synes jeg man skulle indføre et vote/kick system. Hvis en person larmede for meget kunne de andre vote på ham. Hvis han så fik votes nok blev han katapultet ud af biografen eller stolen sænkede sig ned i burning hot magma.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
DL..lidt for mange film til den herre-måske du skulle gå over til disney? :P
Syntes reaktioner i bio er for fedt-de gode selvfølgelig;) klapsalver, grin småkommentarer osv( husker saligt premieren på SW1). Men sidder nogen og gnadrer højlydt eller des lige burde de altså få en lodret expresso ud af exitdøren...
Den var da alt for sjov! Total langt ude, og alle fik bare tæv. Tror Kelly rowland fik ondt i ryggen, hi hi Sorry Jeg var i hvert fald underholdt, men jeg er også en sucker for dårlige "gyser"film.
#131 Patriarch 22 år siden
#132 filmz-Kadann 22 år siden
Nope, det var jeg ikke, men nu kommenterer jeg jo heller ikke hvad der skete i biffen, men opførelse generelt.
#133 Patriarch 22 år siden
#134 El vez 22 år siden
Jeg har ikke været ude for noget så slemt du omtaler der, Patriarch, men hvis det er så slemt, må de kunne skride ind.
#135 NOWhere 22 år siden
#136 DarkLight 22 år siden
Hvis en person larmede for meget kunne de andre vote på ham. Hvis han så fik votes nok blev han katapultet ud af biografen eller stolen sænkede sig ned i burning hot magma.
#137 filmz-Mira 22 år siden
Syntes reaktioner i bio er for fedt-de gode selvfølgelig;) klapsalver, grin småkommentarer osv( husker saligt premieren på SW1). Men sidder nogen og gnadrer højlydt eller des lige burde de altså få en lodret expresso ud af exitdøren...
"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
#138 Corgan 22 år siden
Var der ikke Premiere Surprise i CinemaxX igår?
Hvad viste de?
#139 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#140 NOWhere 22 år siden
Sorry
Jeg var i hvert fald underholdt, men jeg er også en sucker for dårlige "gyser"film.