Gravatar

#11 MOVIE1000 15 år siden

Jeg har valgt at tilføje fotograf og filmklipper, jeg regner med at have en klade færdig til på onsdag som jeg vil vise til min vejleder, onsdag og torsdag vil jeg så rette det som min vejleder vil have jeg skal lave om, men indtil videre går det rigtig godt og jeg er rigtig glad for i gider at bruge ligepræcis en lørdag på at hjælpe mig, jeg tor jeg vil vise denne her tråd som en slags dagbog ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#12 Nicki52 15 år siden

Jeg vil også mene en runner er meget vigtig. Det er ham eller hende der f.eks. kommer med kaffe eller henter donuts osv.. Det er en der gør de små opgaver som er vigtige.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#13 davenport 15 år siden

Hvis ikke den vigtigste!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#14 Bony 15 år siden

Nej, den vigtigste er uden tvivl flufferen. Det er flufferens fortjeneste, at det hele ligesom kører på skinner og overhovedet kan lade sig gøre. Tommelfinger op til dem der gør det hårde arbejde med sparsom belønning!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#15 Benway 15 år siden

Ja, det er så smukt, når folk giver hinanden en hånd... ;)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#16 davenport 15 år siden

You wouldnt even give him the goddamn courtesy of a reach-around ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#17 Bobby Singer 15 år siden

Som tonemester må jeg sige at i alle er helt galt på den. Tonemesteren er selvfølgelig det vigtigste, ja selv vigtigere end instruktøren og fotografen, de ville være absolut intet uden mig... jeg er GUD! Mwahahahaherhehah... host host ;)
Idjit
Gravatar

#18 gi-jones 15 år siden

#17: I hvilken forbindelse arbejder du som tonemester?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#19 Bobby Singer 15 år siden

#18 Det er nu ikke på et super professionelt niveau endnu, men det bliver det forhåbentlig, det er bare som tonemester på den daghøjskole jeg går på, Potemkin film i Århus, hvor jeg har gået i et halvt år nu og skal gå et halvt år til, når jeg starter på deres masterclass som tonemester. Jeg ved ikke helt om det er noget jeg kunne tænke mig at arbejde med i fremtiden, lige nu tager jeg det som en oplevelse hvor jeg får lov til at arbejde med en masse ligesindede og få lavet en masse film, som er super spændende og sjovt, men også mindst lige så hårdt og stressende til tider, men det kunne da være meget fedt hvis man kunne få lov til at leve af det i fremtiden. Jeg tager det som sagt som en oplevelse og når det halve år er gået, så må jeg se hvor jeg står henne i forbindelse med en fremtidig karriere inde for film.
Idjit
Gravatar

#20 MOVIE1000 15 år siden

#12 og hvor vil du tage uddannelsen henne?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: