#24: Jeg har netop læst din opgave... fed nok, du tager fat i nogle ting jeg aldrig havde tænkt over.
Desværre må jeg sige at den er alt for lang til en artikel, det ville ikke være hensigtsmæssigt... du kan bl.a. heller ikke få fodnoter osv. med.
Den bedste løsning er nok at den ligger som word-fil. Jeg skal lige se om jeg kan finde et sted at ligge den, med mindre Morbid stadig er interesseret. (vi er ikke lige så interesserede i at hoste filer på filmz.dk) Ellers bliver det nok på mit eget site.
Håber det er ok... for jeg synes klart folk skal ha adgang til den, så du kan blive lidt berømt ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
#21 Morbid 22 år siden
#22 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#23 azathoth 22 år siden
#24 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
Øv.. Skal jeg bare sende den til.. ??
#25 azathoth 22 år siden
#26 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
#27 azathoth 22 år siden
Desværre må jeg sige at den er alt for lang til en artikel, det ville ikke være hensigtsmæssigt... du kan bl.a. heller ikke få fodnoter osv. med.
Den bedste løsning er nok at den ligger som word-fil. Jeg skal lige se om jeg kan finde et sted at ligge den, med mindre Morbid stadig er interesseret. (vi er ikke lige så interesserede i at hoste filer på filmz.dk) Ellers bliver det nok på mit eget site.
Håber det er ok... for jeg synes klart folk skal ha adgang til den, så du kan blive lidt berømt ;)
#28 Morbid 22 år siden
Så smider jeg den op
#29 filmz-Funkymonkey 22 år siden
#30 azathoth 22 år siden