Gravatar

#31 loki 11 år siden

Har både Panasonic 50" Plasma TV TX-P50ST50Y og Samsung UE55D8005 (LED) og er klart gladest for Samsung på trods af lidt white coloring. Panasonic'en er da flot at se på, men når billedet bliver alt for lyst/hvidt, så kan man tydelig høre en brummen, hvilket gør det nær umuligt at mute skidte mens man evt. lavede noget andet. Så Panasonic'en er degraderet til morgentv, og Samsung'en som primært fjernsyn.
www.peakoil.dk
Gravatar

#32 Slettet Bruger [669075905] 11 år siden

#1 Hvis du endnu ikke har købt et nyt TV, så kan jeg oplyse om at Elgiganten i den kommende uge har et fremragende tilbud.

Sony HX855 55" til 9.999 : http://tilbudsavis.elgiganten.dk/naeste_uges_avis/

Det findes på side 14 og er, efter min mening, det bedste LED TV der findes. Foruden at dens sortniveau er det bedste jeg har set på et LED tv, så præsterer den også at levere naturlige farver. Ikke som med f.eks. Philips som pumper deres farver så hele stuen lyser op (overdrivelse fremmer forståelsen).

Desuden er samlingerne også af ordentlige kvalitet. Med andre ord, det emmer af kvalitet.

Lyden er også det bedste jeg har set ved et TV, men har man eksterne lydkilder er dette naturligvis ligegyldigt.

Om man så kan lide designet eller ej er jo altid en smagssag. Anderledes er det i hvert fald.

Læs også What Hifis anmeldelse af det : http://www.whathifi.com/review/kdl-55hx853
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#33 chandler75 11 år siden

# 32 Godt bud - jeg har pt. et Sony Bravia, som jeg har været glad for.

Jeg går ud fra, standeren kan tages af? Jeg vil gerne vægophænge det...

Har det Netflix-adgang?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#34 Thomsen 11 år siden

Jeg kan i hvert fald svare på det med standen: den er løs, og kan sagtens droppes, hvis man vil hænge det på væggen.

Jeg ved ikke med Netflix. Sony udtalte, dengang Netflix kom til DK, at det kun ville fungere med 2012-modellerne. Og det her er en 2012-model, så det burde jo virke. Men jeg kan ikke lige finde noget om det.

Jeg har en 2011-model, og der virker Netflix faktisk også, selvom det ikke officielt er understøttet. Men kun US Netflix og uden undertekster (den kan nemlig kun installere den forrige version af Netflix-softwaren).
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#35 Slettet Bruger [669075905] 11 år siden

#33 Ja standeren kan, som Thomsen også nævner, sagtens tages af.

Og der er også adgang til Netflix.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#36 chandler75 11 år siden

# 35 Det er desværre allerede udsolgt i samtlige Elgiganten undtagen i Næstved, der skulle have 2 stk. tilbage (men jeg tager ikke toget til Næstved for at finde ud af, at det i mellemtiden også er udsolgt dér...).

Det har sikkert været et af de typiske Elgiganten-"tilbud", hvor de har 2-3 stk. pr. butik (hvis nogen overhovedet), men blæser tilbuddet stort op for at få folk ind i butikken og så prøve at sælge noget andet.

Efter at have læst nærmere om tv'et er jeg dog blevet ret lun på det, så hvis du ser det på tilbud igen, må du meget gerne sige til. De 15 k, det ellers koster, er dog lige i overkanten...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#37 Tommy Kristensen 11 år siden

Du kan da bare vælge levering af dem - det koster ikke alverden.
Gravatar

#38 chandler75 11 år siden

# 37 Man skal ned i deres fysiske butik for at købe det.
Gravatar

#39 Tommy Kristensen 11 år siden

Fra Elgiganten: "Det produkt, jeg ønsker, er i mit nærmeste varehus – kan jeg være sikker på, at varen er der, når jeg kommer?

Hvis du på nettet har set, at et bestemt produkt er i dit lokale varehus vil varen højest sandsynlig være tilgængelig - men vi kan desværre ikke garantere det. Du har mulighed for at reservere produktet på nettet og betale og hente varen i varehuset. Du skal blot vælge Collect@store."

Jeg skal måske også i Elgiganten i dag - skal jeg kigge efter den der?
Gravatar

#40 Tommy Kristensen 11 år siden

Kan se at de slet ikke har det på deres hjemmeside længere. Så no Collect@Store I guess. Men jeg kan da kigge - og høre hvad de skal for at sende det til KBH?

Skriv ny kommentar: