Gravatar

#41 chandler75 11 år siden

# 40 Det har slet ikke været på nettet - det har kun kunnet købes i deres butikker. Som sagt kunne han i deres system se, at det kun var Næstved, der havde 2 stk. tilbage (på daværende tidspunkt). Men ellers tak.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#42 Highland Park 11 år siden

Kan du ikke bare ringe til dem og reservere det samt lave en aftale om, hvornår det afhentes?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#43 chandler75 11 år siden

# 42 Man kan vist kun reservere, hvis man gør det fysisk i butikken og betaler et gebyr på 500 kr. Sådan plejer det vist at være i Elgiganten. Derudover har jeg ikke mulighed for selv at arrangere transport af et så stort tv. Plus de 2 resterende stk. er nok allerede væk, hvis de allerede i går var udsolgt i samtlige andre Elgiganten.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#44 Highland Park 11 år siden

Ville du ikke tage toget, hvis du var sikker på, at de havde et eksemplar til dig?

Mht. reservering og beholdning så er der kun en måde at finde ud af det på. Enhver serviceminded butikskæde er til at tale med. Ingen regler uden undtagelser. :)
Gravatar

#45 Tommy Kristensen 11 år siden

Glem alt om transportere et 55" TV ene mand i et tog. Selv to mand ville være sygt medmindre toget stopper lige ved Elgiganten og oppe i Rasmus' lejlighed :)
Gravatar

#46 Highland Park 11 år siden

He he, han luftede jo selv tanken, og jeg regnede da stærkt med, at han ikke ville tage afsted alene. :)

Det med lejligheden kan arrangeres.
Gravatar

#47 chandler75 11 år siden

Hvis de stadig havde det i butikken i Næstved, kunne jeg jo nok betale for at få det bragt ud, så længe jeg betalte i butikken. Men som sagt er det sandsynligvis allerede udsolgt, og jeg stoler ikke nok på Elgiganten til at være sikker på, at det er der, selvom de siger det. "Serviceminded butikskæde" er ikke lige den betegnelse, jeg ville bruge om Elgiganten :)

(Og selv hvis jeg kunne være sikker på, at de havde det, er jeg ikke sikker på, at jeg gad tage den i alt 4,5 timer lange togtur fra Vanløse til Næstved - så hellere vente på, at det forhåbentlig kommer på tilbud igen :)

Skriv ny kommentar: