LOL ja, flamebait. Men man kan da godt forstå de små også vil se kvalitet (i udviklingens øjemed, forstås!) Der er en mere intens spænding i nogle monstrer der tæsker rundt, end en and der jages af en hveps. Noget jeg så ikke forstår, er de der tegnefilm før Troldspejlet der er baseret på et kortspil. Mine børn får ikke lov at se det, når mine børn ankommer...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg vil ikke mene, at børn (og deres forældre) er ukritiske. Men når man ser på, hvad der går i biograferne for børn, så er der jo ikke nogen rigtige alternativer. Ud over zebrafilmen "Fartstriber", der fik premiere for mange uger siden, så er der reelt ikke andre film, som forældre kan fodre deres møgunger med i sommerferien. Jeg håber at forholdene ændrer sig, når jeg selv spytter afkom ud i verden.
#21 lyspunkt 20 år siden
#22 davenport 20 år siden
#23 filmz-ataris 20 år siden
#24 filmz-Dennis 20 år siden
Flamebait!
#25 davenport 20 år siden
Men man kan da godt forstå de små også vil se kvalitet (i udviklingens øjemed, forstås!)
Der er en mere intens spænding i nogle monstrer der tæsker rundt, end en and der jages af en hveps.
Noget jeg så ikke forstår, er de der tegnefilm før Troldspejlet der er baseret på et kortspil. Mine børn får ikke lov at se det, når mine børn ankommer...
#26 mr gaijin 20 år siden
#27 filmz-Dennis 20 år siden