Synes nu at Raising Arizona er ret så morsom og eftersom den kan findes til 100kr er den bestemt et køb værd :) Men ok jeg er også Coen fan, den eneste Coen jeg ikke er så vild er The Man Who Wasent Ther, kan være at jeg ikke fattede den, men jeg synes altså at den var virkelig kedelig.
#11-nogle herinde er en ret fast sammentømret gruppe som kender hinandens smag i film og derfor kan man bruge hinanden som guideline-nøjagtig som ens fav filmanmelder...du kan jo bare lade være..
rolig nu, det var ikke ironisk/ondt ment. jeg kan godt se at det måske lød sådan, men det var det ikke... Hvis jeg havde haft råd, havde jeg også selv købt en del film som folk herinde har anbefalet :)
Officel undskylding: jeg gjorde ikke grin med noget eller nogen i #11, jeg beklager og undskylder hvis det var blevet opfattet sådan
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#17, jeg kan - helt personligt - sige at el vez er skyld i flere hunderede kroners forsvinden på min konto. Filmene har dog vist sig at være det værd så jeg kan desværre ikke afvise hans råd endnu :P
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#11 lagoni 22 år siden
#12 El vez 22 år siden
Lige mht Coen brødrene, er det ikke så svært. Hvis man kan lide én af deres film er der en god chance for man kan lide dem alle.
#13 inflector 22 år siden
Men ok jeg er også Coen fan, den eneste Coen jeg ikke er så vild er The Man Who Wasent Ther, kan være at jeg ikke fattede den, men jeg synes altså at den var virkelig kedelig.
#14 Kalle Ferm 22 år siden
Lagoni.
Nu ved jeg, at det ikke er deres bedste film - så kan jeg jo starte med at leje den istedet for at købe, som jeg oprindelig havde påtænkt.
#15 PlattFuss6.7 22 år siden
#16 davenport 22 år siden
#17 filmz-Mira 22 år siden
"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
#18 lagoni 22 år siden
Officel undskylding: jeg gjorde ikke grin med noget eller nogen i #11, jeg beklager og undskylder hvis det var blevet opfattet sådan
#19 nakalay 22 år siden
#20 DarkLight 22 år siden