Gravatar

#11 lagoni 22 år siden

fedt at folk stoler så meget på andres filmsmag, at de vil købe film blot på anbefaling af folk de (sandsynligvis) aldrig har set
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#12 El vez 22 år siden

Det er da bedre end at købe dem uden at vide noget om dem ;)

Lige mht Coen brødrene, er det ikke så svært. Hvis man kan lide én af deres film er der en god chance for man kan lide dem alle.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#13 inflector 22 år siden

Synes nu at Raising Arizona er ret så morsom og eftersom den kan findes til 100kr er den bestemt et køb værd :)
Men ok jeg er også Coen fan, den eneste Coen jeg ikke er så vild er The Man Who Wasent Ther, kan være at jeg ikke fattede den, men jeg synes altså at den var virkelig kedelig.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#14 Kalle Ferm 22 år siden

Hmmm. Jeg stoler ikke 100% på Coen brødrene efter jeg købte Fargo uden at have set den. Den var altså for kedelig.

Lagoni.
Nu ved jeg, at det ikke er deres bedste film - så kan jeg jo starte med at leje den istedet for at købe, som jeg oprindelig havde påtænkt.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#15 PlattFuss6.7 22 år siden

fargo er for genial
There's no money, there's no weed. It's all been replaced by a pile of corpses.
Gravatar

#16 davenport 22 år siden

fargo er min ynglingsfilm i verden..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#17 filmz-Mira 22 år siden

#11-nogle herinde er en ret fast sammentømret gruppe som kender hinandens smag i film og derfor kan man bruge hinanden som guideline-nøjagtig som ens fav filmanmelder...du kan jo bare lade være..

"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
Gravatar

#18 lagoni 22 år siden

rolig nu, det var ikke ironisk/ondt ment. jeg kan godt se at det måske lød sådan, men det var det ikke... Hvis jeg havde haft råd, havde jeg også selv købt en del film som folk herinde har anbefalet :)

Officel undskylding: jeg gjorde ikke grin med noget eller nogen i #11, jeg beklager og undskylder hvis det var blevet opfattet sådan
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#19 nakalay 22 år siden

#18 Der er skam intet at undskylde for. Jeg tror, de fleste af os fattede, hvad du mente :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#20 DarkLight 22 år siden

#17, jeg kan - helt personligt - sige at el vez er skyld i flere hunderede kroners forsvinden på min konto. Filmene har dog vist sig at være det værd så jeg kan desværre ikke afvise hans råd endnu :P
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: