Gravatar

#51 Steffan Rasmussen 17 år siden

48 - DVD.co.uk: Leveringspris er 1 pund pr. stk.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#52 DarkLight 17 år siden

#51, tak for info. Det havde jeg dog opsnuset og skrevet på siden :)
Derudover har jeg fået svar fra dem, og told-info er også skrevet på siden.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#53 Steffan Rasmussen 17 år siden

#52 - Der står bare £1 på siden. Det læste jeg £1 for en samlet ordre. Hvis det var mig ville jeg skrive £1 pr. item.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#54 DarkLight 17 år siden

Tilføjet erfaring med HMV. Bestilte Six Feet Under for 1 uge siden, og den kom i går. Hurtig levering.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#55 MouseMickey 17 år siden

#54 Var det den der komplette boks? Tænkte nemlig om den kan gå gennem tolden
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#56 Collateral 17 år siden

Helt sikkert en side jeg vil gemme og bruge, i sammenhæng med McDVD, vil den jo fungerer brilliant.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#57 MadMartigan 17 år siden

Fantastisk side. Rigtig godt initiv...
I'm your huckleberry...
Gravatar

#58 DarkLight 17 år siden

#55, nej, det var bare sæson 5.
Gravatar

#59 Collateral 17 år siden

Jeg vil foreslå at der på siden også kommer en hurtig oversigt over leverings metode. Er det som med cdwow at det kommer i kuverter med bobbelplast, hvor der ikke skal skrives under ved postmanden, eller kommer de i deciderede pakker, hvor man kan risikere at skulle afsted til posthuset for at hente sin dvd.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#60 dyg 17 år siden

#59 - Det er vel lidt svært. Det kommer an på mange faktorer. Du kan sagtens risikere at skulle til posthuset selvom du køber ved cdwow, hvis det er lidt store dvd-covers eller hvis flere pakkes ind i samme pakke.

Der er også nogle dvd'er der er lidt mere sarte end andre og derfor (f.eks. fra dvd pacific) pakkes lidt bedre ind end amaraycases.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: