Nogen der kan af/bekræfte den kommentar med Swedish premium mail?
Det kan anbefales at bruge “Swedish Post International Premium Mail” som forsendelse, da dine pakke så bliver sendte over sverige, og på den måde skulle man undgå told. De sidste ca 10 bestilinger jeg har fortaget hos DVDpacfic har været med Swedish Post og ingen af dem er blevet nuppet af tolderne. Men jeg skal lige op på en 20-30 stykker før jeg føler mig helt sikker.
Med Swedish post går der ca 14 dage, fra sendt til modtaget, hvor der med den anmindelige forsendelse går ca 7. Swedish post er så en lille bitte smule billigere.
Skal til at bestille nogle BD og det løber jo hurtigt op så ville lige vide hvordan mine chancer er inden jeg køber for 500kr hehe :-)
Det er mig der har skevet indlæget, så jeg må vel være den rette til at bekræfte det :o)
Og du kan - nu skal jeg passe på hvad jeg siger :) - roligt bestille med Swedish Post, jeg er nu ved at være oppe på de 20 forsendelser og stadig ingen der er røget i tolden.
De fleste af mine Pacific forsendelser ligger mellem 300-500kr.
Jeg kan ydelige tilføje at forsendelsen tiden er blevet hurtigere, jeg har været helt ned på 9 dage med et par stykker.
Så der er kun en ting at sige.... shop amok!
NB: Som nævnt på rateshop, så er Pacific min helt klare favorit online DVD shop.
#72 Swedish Post International Premium Mail er ikke 100 procent told-sikker... Læste på recorder at en var blevet taget... Men har tit selv bestilt for 500-700 kr med almindelig priority airmail uden at blive taget... Så tror skam ikke der sker noget ved det...
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
#71 aknot 17 år siden
#72 McPeter 17 år siden
Skal til at bestille nogle BD og det løber jo hurtigt op så ville lige vide hvordan mine chancer er inden jeg køber for 500kr hehe :-)
#73 aknot 17 år siden
Og du kan - nu skal jeg passe på hvad jeg siger :) - roligt bestille med Swedish Post, jeg er nu ved at være oppe på de 20 forsendelser og stadig ingen der er røget i tolden.
De fleste af mine Pacific forsendelser ligger mellem 300-500kr.
Jeg kan ydelige tilføje at forsendelsen tiden er blevet hurtigere, jeg har været helt ned på 9 dage med et par stykker.
Så der er kun en ting at sige.... shop amok!
NB: Som nævnt på rateshop, så er Pacific min helt klare favorit online DVD shop.
#74 MouseMickey 17 år siden
#75 McPeter 17 år siden
#76 cyberzed 17 år siden
#77 MouseMickey 17 år siden
#78 McPeter 17 år siden
Selv hvis jeg køber 3+2 og deler det op koster det jo en milliard... :-(
#79 McPeter 17 år siden
Dæleme forskel på om et tilbud er godt eller om det er godt + 500kr hehe
#80 cyberzed 17 år siden
P.S. Du er sikker på at du ikke satte den på kikkertsigte :P