Gravatar

#61 Collateral 17 år siden

#60: Ja ok, det kan jeg nemt se.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#62 dyg 17 år siden

Men ellers er det ikke nogen dum idé med hvordan de normalt gør. Bl.a. at Axel pakker deres dvd'er ind i det mest irriterende pis ever, eller at (nu afdøde) DVDSoon altid sendte en fin postelastik med :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#63 DarkLight 17 år siden

I er velkommen til til at skrive kommentarer her eller på siden. Eller endnu bedre :) Tag et billede af pakken ;)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#64 Collateral 17 år siden

Får noget fra sendit her i løbet af ugen.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#65 Collateral 17 år siden

er det egentlig meningen, at man kommer til at kunne se hvor lange leveringstiderne er fra de forskellige sider også ?
Gravatar

#66 DarkLight 17 år siden

Med tiden ja. Tanker er da et det skal være ret brugerstyret. Så hvis man selv lige holder styr på hvor lang tid der går, og smider det her eller i en kommentar derinde, så skal jeg nok skrive det ind i det "rigtige" indlæg derinde :)

Jeg betiller altså ikke en vare fra alle steder og skriver det på :)

Derudover er der vel også forskel på hvilke forsendelsesmåde man vælger :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#67 DarkLight 17 år siden

- Opgraderet til 2.5.1
- Indsat billeder af forsendelse fra DVD-Pacific her.

Gravatar

#68 DarkLight 17 år siden

- Ændret indpakningsbillederne. Lidt mere smooth :)
Gravatar

#69 aknot 17 år siden

#68 uhmmm lightbox plus

Jeg har taget et par billeder af de sidste par forsendelser jg har fået, mener det bl.a er fra Play.com

Er det noget du vil have?
Gravatar

#70 DarkLight 17 år siden

#69, ja :) Så fylder det ikke sådan i indlægget.

Ja tak. Send dem til simon (at) simz (prik) dk

Skriv ny kommentar: