Gravatar

#31 doom WAD 11 år siden

#29: Det var faktisk et rygklap :-) At I efter en sådan strid kan forsones, gør jer til oplagte diplomatemner :-)
Gravatar

#32 Riqon 11 år siden

#31 - At dømme ud fra, hvad du ellers har lavet de sidste par dage, vil jeg ikke mene, du selv er med til at gøre Filmz til et bedre debatforum, så jeg kan ikke ligefrem gengælde rygklappen.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#33 PredatorX 11 år siden

Helt enig i at dette skal være et sobert debatforum med plads til alle. Guderne skal vide, at jeg selv har været oppe at toppes med brugere herinde (værst tror jeg det gik med darklight og honodelloce) og der bæres vidst ingen nag fra nogens side den dag i dag, så det kan sagtens lade sig gøre at begrave stridsøksen :) Men man bør klart bestræbe sig på ikke at tage den op til at starte med!
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#34 Aljosja 11 år siden

Jeg vil gerne beklage min hårde tone. Visse holdninger, som jeg tillader mig at benævne som oplyste og primitive, får min retoriske hammer (af russisk størrelse) frem. Men derfor skal jeg naturligvis holde en sober tone.
Gravatar

#35 doom WAD 11 år siden

Riqon (32) skrev:
#31 - At dømme ud fra, hvad du ellers har lavet de sidste par dage, vil jeg ikke mene, du selv er med til at gøre Filmz til et bedre debatforum, så jeg kan ikke ligefrem gengælde rygklappen.

Det er ok. Som Jesus vender jeg den anden kind til, hvis nogen slår, og jeg giver gerne et kram uden at blive krammet selv.
Gravatar

#36 doom WAD 11 år siden

Aljosja (34) skrev:
Jeg vil gerne beklage min hårde tone. Visse holdninger, som jeg tillader mig at benævne som oplyste og primitive, får min retoriske hammer (af russisk størrelse) frem. Men derfor skal jeg naturligvis holde en sober tone.

JEG undskylder intet. Bortset fra den med Turus Æftergaard, som jeg lavede med Insider, den var sgu lidt tynd.
Gravatar

#37 BN 11 år siden

Doc Doom (35) skrev:
Det er ok. Som Jesus vender jeg den anden kind til, hvis nogen slår, og jeg giver gerne et kram uden at blive krammet selv.

Hehe.

Ja, og lad mig understrege, at det kun er når du flytter cirkus over i de seriøse, rent film-orienterede tråde, at jeg synes, du optræder som en "idiot". Jeg har ikke set noget fra din side, der berettiger til at lade udtrykket gælde din person som HELHED betragtet.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#38 doom WAD 11 år siden

BN (37) skrev:
Hehe.

Ja, og lad mig understrege, at det kun er når du flytter cirkus over i de seriøse, rent film-orienterede tråde, at jeg synes, du optræder som en "idiot". Jeg har ikke set noget fra din side, der berettiger til at lade udtrykket gælde din person som HELHED betragtet.

Jeg har det lige modsat med dig. Jeg synes det er ret irriterende, når du forsøger at få cirkustrådene ændret til seriøs, film-orienteret snak ;-D

Det ærgrer mig noget, at du ikke er gået i min fælde i http://filmz.dk/forum/tagwall/bn-siger-goddag-7788... og har angrebet :-)
Gravatar

#39 Lavendel 11 år siden

Ja, jeg er enig, med at man ikke skal være en troll og chikanere, og man skal indsende filmrelateret indlæg.
Nogen gange er man ond, andre gange er man god, men ingen dømmer, bortset fra dommeren.
Gravatar

#40 doom WAD 11 år siden

Garfielda (39) skrev:
Ja, jeg er enig, med at man ikke skal være en troll og chikanere, og man skal indsende filmrelateret indlæg.

Velkommen tilbage, Legende :-)

Skriv ny kommentar: