Gravatar

#21 Skobbolop 21 år siden

ja ok..jeg fattede godt hvem de var..men synes de var en smule kedelige og ikke rigtig gav nogle bidrag til historien som sådan..

hallo..der er film plakater med Persephone og tvillingerne.. og jeg havde da regnet med at de havde en meget større rolle..

latterligt efter min mening...

#22 Skobbolop 21 år siden

hmm..kom lige i tanke om noget..

Smith siger at en del af Neo bliver kopieret over i ham..(altså at han bliver fri)...men hva nu hvis Neo får en del af Smith over i ham selv? Derfor kan han nu styre maskinerne og dræbe de sentinels..for det umiddelbart ser det ud som om, at smith også kan det (både Bane (smith) og Neo går i koma). Højst sandsynligt har smith også brugt sine kræfter overfor maskinerne for at overleve ligesom Neo gjorde det.

Til dem der så Revolutions traileren er det jo klart at kampen står mellem smith og Neo...MÅSKE fordi de er blevet en del af hinanden?
Jeg tror dog som allerede sagt, at Smith er grunden til at den cyklus alle taler om ikke gentager sig. I Revolutions previewet siger morpheus vist også noget lign med: "he is fighting for us" ..dermed mener han måske Smith?

Om det er så er i en ny matrix dette foregår eller i den virkelige verden ved jeg ikke
Hvis man dog ser på de skærme inde i mainframe hvor man ser en masse billeder fra Neo så er der nogle billeder fra "Neb" og hvodan har maskinerne fået fat i disse?...Enten er det fejl, eller er der altså tale om 2 slags matrix?

en anden ting..måske er det slet ikke kampen mod arkitekten og selve matrix. Hvis jeg ikke har misforstået det helt, så skal arkitekten bruge the One for at reloade the matrix..ikke? Dvs. på et aller andet tidspunkt må Neo altså finde they keymaker og derved også the mainframe og the arkitekt hvis maskiernes plan skal lykkes?..
Men vi får jo at vide at the keymaker er taget tilfange af Merovingian. Ergo, han ønsker ikke at at Matrix skal reloades. Derfor laver han (han kunne jo programmere) Agents for at stoppe menneskene i at genstarte Matrix? Hvorfor skulle Arkitekten dog lave Agents for at stoppe Neo, når de skal bruge ham til at genstarte systemet ( som måske er krævet for at holde Merovingian væk?)??
Måske er det en kamp mellem Arkitekten og Merovingian? Merovingian ønsker måske fuld kontrol?...eller noget...arghhhh..DET ER FANDME FORVIRRENDE DET HER!?!

#23 Spanner 21 år siden

Sådan som jeg ser det, så er agenterne en del af the matrix og ikke noget som Merovignian har kreeret.

Agenterne er nødvendige for at skabe The One (Neo havde aldrig realiseret sine evner i etteren uden agenterne). De vil aldrig kunne skade den virkelige Anomaly, da hans historie er fastlagt i hvert fald indtil hans valg hos Arkitekten.

Jeg tror ikke at agenterne selv er klar over deres funktion i denne sammenhæng. Måske Smith er blevet det efter han røg ud af systemet.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#24 Skobbolop 21 år siden

#23 som jeg sagde..det er forvirrende.. :D:D

men det lyder da meget fornuftigt det du siger...

#25 filmz-Wacker 21 år siden

Eh, Hvad har den kærligshedshistorie med Link og konen at gøre med det hele. Og den halskæde det, mon det er noget man kommer til at se mere til.
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#26 Spanner 21 år siden

Enten er det røget i editing, ellers bliver det brugt i næste film. Jeg tror på at det må blive i næste film, da det ellers er spildtid at have det med overhovedet. Man havde sagtens kunnet klippe alle referencerne til den halskæde ud uden at det havde ændret på handlingen i filmen.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#27 Corgan 21 år siden

Tak til jer alle, for at komme med mulige forklaringer på filmen. Det har løst nogle af de ting jeg tænkte på, mens jeg så filmen.

Jeg har dog et...sikkert...temmelig dumt spørgsmål:
Døde Tank i 1'eren? Var det ikke kun Dozer? Tank skyder jo Cypher, og redder de andre på Neb.
Jeg mener bare at Link's kone siger, at hun mistede 2 brødre på Neb'en (Tank og Dozer), og jeg mindes ikke at høre, at Tank døde af kvæstelserne.
Hvordan hænger det sammen?
Gravatar

#28 azathoth 21 år siden

#27: Tank overlevede etteren, men må være død i mellemtiden... måske var hans kvæstelser slemmere end først antaget.

Personligt synes jeg det var ærgeligt at Tank ikke var med... han var da en fed karakter.
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!

#29 21 år siden

Måske ramte Cypher også hans kontrakt til 2'eren..

Så 1'eren og 2'eren ud i et stræk og syntes også det var underligt at Tank ikke var med eller at man fik en forklaring..

Noget helt andet: Jeg håber Peter Jackson med sine Box editions af LotR også smitter af på andre, så vi kan få nogle af alle de side historier som må være røget i edit..
Gravatar

#30 filmz-InsertCoins 21 år siden

Tank blev fyret...
-
Folk siger, at film burde være mere som livet. Jeg synes, livet burde være mere som filmene - Myrna Loy

Skriv ny kommentar: