Tank, aka Marcus Chong, krævede for mange peneg for at optræde i de to næste film. Ergo blev han fyret. Nu har han så også sagsøgt WB for bevidst at fjerne hans karakter fra de næste film ... Hold kæft en primadonna...
---------- I am like a wild horse, and you can't tame me..
En lille cool detalje: De tv-skærme som omgiver Neo inde hos Arkitekten lader til at være de samme som dem, vi bevæger os igennem i 1'eren lige inden Smith afhører Neo og fjerner hans mund. Det lader til, at arkitekten har fulgt The One hele vejen.
Jeg må sige, det hele giver noget mere mening efter at have set den anden gang, men der er dog stadig et par ting som absolut ikke giver noget mening.
1. Hvad er det lige der sker for Zion? Det hele er en stor jordhule / rustbunke, selv hos Commander Jason Lock, er alt gammelt og slidt og der drypper endda vand ned igennem loftet. Og så er der lige Zion's gate controlroom som er det sygeste hightech. Efter min mening virker det noget forvirende.
2. Kan noget forklare mig sammenhængen med skeen? Jeg ved godt at i 1'eren sidder der en dreng og leger med en ske, inden de skal ind til The Oracle. Men hvad har det at gøre med noget som helst i 2'eren?
Også lige et sidste spørgsmål til de kloge: Hvad er de nu Persephone betyder ? Er det ikke noget fra den græske mytologi eller noget ?
21# Bare rolig Persephone og The Twins er med i 3'eren.
#31 Corgan 21 år siden
#32 Skobbolop 21 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#33 filmz-Daniel_Logan 21 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#34 filmz-InsertCoins 21 år siden
Folk siger, at film burde være mere som livet. Jeg synes, livet burde være mere som filmene - Myrna Loy
#35 Spanner 21 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#36 filmz-cycron 21 år siden
Hvis du bruger ICQ, kunne jeg så ikke lige få dit nr. ?
#37 Skobbolop 21 år siden
de fleste hollywood stjerner er vel primadonnaer på et eller andet punkt :D
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#38 Hasselguff 21 år siden
#39 filmz-RubberDuck 21 år siden
1. Hvad er det lige der sker for Zion? Det hele er en stor jordhule / rustbunke, selv hos Commander Jason Lock, er alt gammelt og slidt og der drypper endda vand ned igennem loftet. Og så er der lige Zion's gate controlroom som er det sygeste hightech. Efter min mening virker det noget forvirende.
2. Kan noget forklare mig sammenhængen med skeen? Jeg ved godt at i 1'eren sidder der en dreng og leger med en ske, inden de skal ind til The Oracle. Men hvad har det at gøre med noget som helst i 2'eren?
Også lige et sidste spørgsmål til de kloge: Hvad er de nu Persephone betyder ?
Er det ikke noget fra den græske mytologi eller noget ?
21# Bare rolig Persephone og The Twins er med i 3'eren.
#40 filmz-Funkymonkey 21 år siden
1. de bygger jo med hvad de harselv controlrummet ser jo slidt og gammelt ud
2. skeen er med til at forstærke det indtryk at neo bliver delvist betragtet som en halv-gud i zion IMO
persephone er hades(de dødes gud, bad motha fucka) kone, så må du selv regne ud om der er symbolisme mellem hades og hendes mand :)