Gravatar

#101 Riqon 14 år siden

Skeloboy (7) skrev:
Hvis man skal tage efter film, der faktisk har et budget og er "rigtig" produceret, så:

Spider-Man 2
Transformers

nayze (30) skrev:
Ringere end Gladiator?!? :]

Skeloboy (36) skrev:
Ja, dårligere end Gladiator, selvom jeg også synes Gladiator er ringe.

Min opfattelse er helt klart den, at Skeloboys her mener (altså i ramme alvor, og dermed kan din smiley sådan set være ligegyldig), at Gladiator også er dernede af. Her tilslutter jeg mig så protesten i #90. Og senere dukker du så op og gentager dig selv. Sødt af dig, men det bringer nu ikke samtalen så meget videre..synes du? :)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#102 Skeloboy 14 år siden

Lad mig forklare, hvad jeg mener...:)

Alle film i #2 = 0/10

Spiderman 2, Transformers og den slags = 2/10

Gladiator = 4/10
Gravatar

#103 dyg 14 år siden

At du tolker "selvom jeg også synes Gladiator er ringe" som "Gladiator er en af de ringeste film nogensinde" må være for din egen regning, og det må du så snakke med Skelo om. Jeg kan bare på ingen måde drage den konklusion udfra det der er skrevet herinde.

Edit: Og nu kan jeg se, at Skelo's og min opfattelse af Gladiator er ret ens, da den også ligger omkring 4/10 ved mig. Men 4/10 har heller aldrig nogensinde været i kategorien "ringest nogensinde".
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#104 Riqon 14 år siden

#102 - Thanks mate.
#103 - Nu var jeg jo heller ikke den eneste.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#105 filmz-jonasgr 14 år siden

Jeg vil sige det sådan, at jeg aldrig nogensinde kommer til at se den ringeste film nogensinde.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#106 chronaden 14 år siden

Ammen Bruce D:, alene biljagt-scenen i den film gør den til en værdig "do not miss" film, enig i at tarantino ikke ligefrem er fornyende i den specifikke film, men ligefrem at vote den top 3 ringeste film er da liiiiiige grov nok :D?

Jeg er åbenbart én af de få der nyder dialogen alene i den film, men da vi nåede til biljagten var jeg solgt, seriøst den bedste scene jeg kan huske jeg har set, ever. (altså af biljagt scener)
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#107 Skeloboy 14 år siden

#105 - du kan ellers købe den her.

Nu er der flere film, der bliver nævnt som den ringeste film nogensinde, men Manos er altid i blandt dem.
Gravatar

#108 filmz-Bruce 14 år siden

#106 Det var første gang mine venner udvandrede før tid på en bioaften. Som afholder, måtte jeg desværre lide den tort at se filmen til ende. Ret skal være ret og Cheerleader Ninjas er nok en ringere film, men ikke en ligeså stor skuffelse. Jeg havde korte 20 minutter i begyndelsen, hvor håbet levede, men det blev hurtigt knaldet i jorden med Tarantinos lægtehammer. Hold da kæft noget lort.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#109 Åkepool 14 år siden

nayze (93) skrev:
Jeg ved ikke om du så den lille smiley, der stod lige bagved Gladiator...

Edit: Men smag og behag.... For mig mister tråden endnu mere seriøsitet, når District 9 og Death Proof nævnes.. Begge film er (for mig) Gladiator laaaaaangt overlegen. Jeg har aldrig lagt skjul på, at jeg ikke kan lide Gladiator, men selvfølgeligt er det da ikke en af de dårligste film nogensinde. I mit første indlæg siger jeg jo også, at jeg er enig med Skelo's liste og nævner derudover Eegah, hvilket burde sige lidt om, hvilken slags film jeg mener er de "ringeste film nogensinde".

Jamen det var derfor at jeg skrev ringeste film eller bare blockbuster, fordi jeg fik den fornemmelse fra Skelo, fordi han skrev "film med et budget" eller noget i den retning. Så mener jeg bare, at der må findes masser af væsentlig dårligere film med et stort budget.
Men fred med det, vi har jo forskellig smag (min er bare lige en hel del bedre en din og Skelo's ;))

nayze (93) skrev:
For mig mister tråden endnu mere seriøsitet, når District 9 og Death Proof nævnes.

Det kan jeg så kun give dig ret i, specielt med "District 9". Jeg synes så ikke at den er helt oppe ved "Gladiator", men det var da den næstbedste film jeg så i 2009.

Og "Death proof" er også langt bedre end Bruce vil gøre den til ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#110 Skeloboy 14 år siden

Var godt nok voldsomt skuffet over Death Proof, men kunne da godt holde ud at se den.

Skriv ny kommentar: