Men at den ligefrem skulle være en af de "ringeste film nogensinde", er det ikke at overdrive
Det har jeg ikke skrevet på noget tidspunkt.
Læs hvad jeg skrev:
Skeloboy (7) skrev:
Men det siger sig selv, at alle de film burde være der[her refereres til de Z-film, jeg nævner i #2]. Hvis man skal tage efter film, der faktisk har et budget og er "rigtig" produceret, så: Spiderman 2, Transformers
.
Jeg kan finde rigtig, rigtig mange film, der er dårligere end Spiderman 2, men af de film, der er ment helt seriøst, "rigtig produceret" og med et ordentlig budget, så er Spiderman 2 den dårligste - med alle de faktorer taget i betragtning.
#21 Skeloboy 14 år siden
Læs en gang til, og så se om jeg har kaldt Spider-Man 2 for den ringeste film nogensinde...
#22 Patriarch 14 år siden
#23 frankdrebin 14 år siden
Synes slet ikke George Clooney passede ind som Batman!
#24 Highland Park 14 år siden
Desuden har vi heller ikke påstået, at du kaldte den for den ringeste af dem alle.
#25 Skeloboy 14 år siden
Det har jeg ikke skrevet på noget tidspunkt.
Læs hvad jeg skrev:
.
Jeg kan finde rigtig, rigtig mange film, der er dårligere end Spiderman 2, men af de film, der er ment helt seriøst, "rigtig produceret" og med et ordentlig budget, så er Spiderman 2 den dårligste - med alle de faktorer taget i betragtning.
#26 Skeloboy 14 år siden
Spiderman 2 er den ringeste blockbuster, jeg har set...
#27 Highland Park 14 år siden
#28 BN 14 år siden
Okay. Og du mener, den er ringere end både 'Transformers' og '2012' (for nu at nævne nogle andre kassesuccesser)?
#29 Patriarch 14 år siden
Ringere end Batman & Robin?
#30 dyg 14 år siden