Af film jeg har SET, giver jeg ham fuldstændig ret, Spider-Man 2 er også på min top 3.
Prøv at komme med nogle eksempler på, hvad det er i 'Spider-Man 2' der ikke fungerer. Fortæl evt. hvorfor skuespillerne ikke gør det godt, ja, hvor det er de fejler. Jeg vil også gerne høre, hvad der er galt med filmens "rytme", og hvorfor actionscenerne er mislykkede, samt hvorfor plottet ikke hænger ordentligt sammen ..... eller hvad dine indvendinger nu går ud på.
For det hele må jo virkelig være fuldstændig forfærdeligt, hvis filmen er en af de ringeste nogensinde.
Uha. Kan ikke huske. Det ligger mange år tilbage, da man virkelig så lortefilm på enten VHS i de første udlejningsår, eller i de små Cinema 1-8 og Tivoli biografer. Vil nok også hellere beskrive største skuffelser, hvor næsen var sat op efter noget stort, men man måtte resignere slukøret.
1) Death Proof - Tarantino ville genoplive den dårlige film. Det lykkedes over al forventning 2) Phantom Menace - Den mest kompromisløse likvidering af en succesfuld franchise 3) Indy 4 - Den næstmest kompromisløse likvidering af en succesfuld franchise
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Mama Mia - De unge skuespillere går op i sangen med liv og sjæl og man kan se/hører de mener det seriøst og tager sangen og filmen seriøst, hvorimod de ældre kvindelige skuespillere med meryl streep i front bare fjoller rundt synger halvgot/skidt (-: og virker mest som om de føler sig lidt pinligt berørt over at skulle synge/optræde på det store lærred. Det virker så ligegyldigt som de render rundt lirre lidt sang af samtidig med at de fniser lidt og fjoller. jeg har tænkt på om en del af de der faldte i svime over hvor god den film var...har de aldrig lyttet så meget til Abbas fantastiske musik så at de med filmen hørte sangene for første gang for så kan jeg bedre forstå lidt af at de blev vilde med filmen. Jeg der har hørt deres musik igen og igen og igen og igen er jo sådan nrimelig mættet med abba så jeg synes bare det var trist at hører streep og co synge sangene dårligere.
District 9 - Jeg så den i biffen. det var da en stor fejl. Spild af penge. jeg vidste ikke om de ville have mig til at grine eller græde.
Flammen og citronen - det kan være de kalder det for kunst at bevæge kameraret og trække scenerne i langdrag, men det mener jeg er kedeligt. den film skulle være klippet ned til 1 time og et kvarter.
Jeg er uenig med gi-jones (længere oppe) og synes knowing er en rigtig rigtig god film, dog trækker det ned at den pludselig skal ende med alt muligt alien rumskib som noas ark.
#11 stoffer 14 år siden
#12 Patriarch 14 år siden
#13 BN 14 år siden
Prøv at komme med nogle eksempler på, hvad det er i 'Spider-Man 2' der ikke fungerer. Fortæl evt. hvorfor skuespillerne ikke gør det godt, ja, hvor det er de fejler. Jeg vil også gerne høre, hvad der er galt med filmens "rytme", og hvorfor actionscenerne er mislykkede, samt hvorfor plottet ikke hænger ordentligt sammen ..... eller hvad dine indvendinger nu går ud på.
For det hele må jo virkelig være fuldstændig forfærdeligt, hvis filmen er en af de ringeste nogensinde.
#14 frankdrebin 14 år siden
#15 BN 14 år siden
Hvorfor?
#16 filmz-Bruce 14 år siden
1) Death Proof - Tarantino ville genoplive den dårlige film. Det lykkedes over al forventning
2) Phantom Menace - Den mest kompromisløse likvidering af en succesfuld franchise
3) Indy 4 - Den næstmest kompromisløse likvidering af en succesfuld franchise
#17 SvendSvendsen 14 år siden
Mama Mia -
De unge skuespillere går op i sangen med liv og sjæl og man kan se/hører de mener det seriøst og tager sangen og filmen seriøst, hvorimod de ældre kvindelige skuespillere med meryl streep i front bare fjoller rundt synger halvgot/skidt (-: og virker mest som om de føler sig lidt pinligt berørt over at skulle synge/optræde på det store lærred. Det virker så ligegyldigt som de render rundt lirre lidt sang af samtidig med at de fniser lidt og fjoller. jeg har tænkt på om en del af de der faldte i svime over hvor god den film var...har de aldrig lyttet så meget til Abbas fantastiske musik så at de med filmen hørte sangene for første gang for så kan jeg bedre forstå lidt af at de blev vilde med filmen. Jeg der har hørt deres musik igen og igen og igen og igen er jo sådan nrimelig mættet med abba så jeg synes bare det var trist at hører streep og co synge sangene dårligere.
District 9 -
Jeg så den i biffen. det var da en stor fejl. Spild af penge. jeg vidste ikke om de ville have mig til at grine eller græde.
Flammen og citronen -
det kan være de kalder det for kunst at bevæge kameraret og trække scenerne i langdrag, men det mener jeg er kedeligt. den film skulle være klippet ned til 1 time og et kvarter.
Jeg er uenig med gi-jones (længere oppe) og synes knowing er en rigtig rigtig god film, dog trækker det ned at den pludselig skal ende med alt muligt alien rumskib som noas ark.
#18 Highland Park 14 år siden
Jeg er fuldstændig enig med dig BN. Det holder ikke en meter.
#19 McPeter 14 år siden
#20 Highland Park 14 år siden