Crossworlds Bloodrayne Street Fighter: The Legend of Chun-Li Universal Soldier: Regeneration Black Eagle Lunarcop
Well det er blot nogle af de film der aldrig burde være lavet og der er mange endnu. men som sagt hvis ikke folk har set ældre film end dem der er listet der, så kom igang hehe :) er så meget lort derude der er spild af tid :) dem der er listet ved #75 hører ikke til i den gruppe, langt fra :) men da også langt fra toppen af.
Der findes mange ringe film, men nu hedder tråden jo "Ringeste film nogensinde". Men de 3 der, fik min hud til at klø mine tæer til at krølle sammen, og jeg måtte prompte slukke for skidtet.
@Skelo: troede at Shakespeare in Love var en af dine hadere? :D
Tråden mistede al seriøsitet, da "Gladiator" blev nævnt. Uanset hvad, så kan man sguda ikke ved sine fulde fem, kalde det en af de ringeste film eller bare blockbusters til dato?
Den er da, om ikke andet, god underholdning.
So, at last we meet for the first time for the last time.
#81 McPeter 14 år siden
#82 Geekalot 14 år siden
Bloodrayne
Street Fighter: The Legend of Chun-Li
Universal Soldier: Regeneration
Black Eagle
Lunarcop
Well det er blot nogle af de film der aldrig burde være lavet og der er mange endnu.
men som sagt hvis ikke folk har set ældre film end dem der er listet der, så kom igang hehe :) er så meget lort derude der er spild af tid :) dem der er listet ved #75 hører ikke til i den gruppe, langt fra :) men da også langt fra toppen af.
#83 Riqon 14 år siden
Ja, det var nok også min bedste biografoplevelse sidste år. Klassefilm, man fristes til at sige mesterværk.
#84 duuk74 14 år siden
Number 23
Mama Mia
Pearl Harbour
Der findes mange ringe film, men nu hedder tråden jo "Ringeste film nogensinde".
Men de 3 der, fik min hud til at klø mine tæer til at krølle sammen, og jeg måtte prompte slukke for skidtet.
@Skelo: troede at Shakespeare in Love var en af dine hadere? :D
#85 OxxY 14 år siden
Jeg sankker om den nye, har slet ikke set den gamle.
#86 Skeloboy 14 år siden
#87 filmz-Bruce 14 år siden
#88 inflector 14 år siden
#89 filmz-Bruce 14 år siden
#90 Åkepool 14 år siden
Den er da, om ikke andet, god underholdning.