Gravatar

#71 Riqon 14 år siden

#69 - Den havde jeg glemt. The Heartbreak Kid. Helt utrolig dårlig.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#72 Collateral 14 år siden

Jamen altså, min egen top 3 vil nok være noget i denne stil:

1. 2012
Elendig film, med ok effekter, men nærmest ingen velfungerende story lines og forfærdeligt skuespiller på næsten alle fronter.

2. Jaws 3
Jeg elsker den oprindelige Jaws, og syntes heller ikke 2'eren er så ringe. 4'eren er i mine øjne at foretrække sammenlignet med denne klat af mislykket filmarbejde.

3. Blair Witch Project.
Jeg fattede ikke det uhyggelige i denne film, syntes den var mislykket.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#73 Antlion 14 år siden

Samtlige Ed Wood film er lettere morsomme at se i forhold til film a la "Eye for Eye", "Harvard Man", "Hostel", "Saw II-LXXX", "State Property 2" og "Transylvania 6-5000", hvor ens maveindhold for alvor kommer på afveje.
Gravatar

#74 MOVIE1000 14 år siden

#72 100% enig om Blair Witch det var en mislykket film, jeg forstår ikke dem som synes den var uhyggelig, WAUW de vågner og lyner teltet op, og hvad er der ud foran deres telt et par sten som er stilt op? :P
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#75 Geekalot 14 år siden

Spider-Man 2
Death Proof
Phantom Menace
Indy 4
District 9
Flammen og citronen
Bad Boys 2
Terminator 3: Rise of the Machines
Planet of the Apes
Hostel
Aliens vs. Predator: Requiem
The Number 23
Gothika
The Fog
10.000 BC
2012
Spider-Man 3
Cube
Transformers 2
Pirates 3
Blair Witch Project

Ok la os nu se på Topic en enkelt gang :) Ringeste film nogensinde. Er vi enige om der står, går jeg ud fra hehe.
Hvis i der har nævnt nogle af de film her seriøs kan side og sige det er de RINGESTE film i til dato endnu har set, så kan i godt nok godt se at få set nogle flere film så hehe.
Nogle af de nævnte film, ja det er ikke alle der er lavet lige godt, men at sige det er de ringeste..... nej er de bestemt ikke :)
Gravatar

#76 Collateral 14 år siden

#75: Du kan evt. uddybe hvilke film du ikke mener kan være de ringeste nogensinde og hvorfor?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#77 McPeter 14 år siden

Forstår ikke hvad folk har imod District 9 - jeg synes det var en ganske udemærket film. Slet ikke i kategori med de øvrige nævnte i denne tråd.

Bad Boys 2 var da heller ikke en top-film og heller ikke ligeså god som 1'eren - men det var da udemærket popcorn underholdning så vidt jeg husker. Synes dog stadig der er et stykke ned fra Bad Boys 2 til nogle af de andre i denne tråd.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#78 Collateral 14 år siden

#74: Præcis min tanke! Faktisk var vi et par stykker der så den sammen, og tror der var et enkelt sted hvor jeg følte mig skræmt, man hører vidst en af de der gutter skrige langt væk eller noget, men alt i alt var det bare forfejlet suspense, som aldrig blev forløst ordentligt. Det siger jeg ikke fordi jeg mener at der behøver at være chokeffekter for at en gyser er god, vil jeg lige understrege. Jeg elsker film der kan fungerer på suspense og underspillet gys, men "Blair Witch Project" fungerer ikke på nogen niveauer for mig. Tror mere det var dengang den udkom og var et event den var interessant, fordi folk troede den kunne være sand osv.
Gravatar

#79 OxxY 14 år siden

Er der virkelig ikke nogen i den her tråd der har set følgende?
Bloodrayne
Bloodrayne 2(!!)
Aeon Flux
Ultra Violet`

Og så min personlige favorit: The Hitchhikers Guide to the Galaxy som til dato er den eneste film jeg har slukket efter at have sat mig ned seriøst for at se den. (dette kan selvfølgelig have at gøre med en forventning om at man skulle se noget sjovt)
Gravatar

#80 wimmie 14 år siden

Jeg så 10 minutter af Aeon Flux, så slukkede jeg (hvilket jeg sjældent gør), så jo, den har da potentiale til at ryge på min liste...men på den anden side så har jeg kun set 10 minutter ;)

Hitchhiker's Guide er efter min mening en fin og sjov film (slet ikke på højde med bøgerne dog)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: