Gravatar

#21 davenport 15 år siden

Pga. "sammenbragte børn" (dvder) og en uheldig tur til en second hand forretning i South Carolina, har jeg ikke mindre end 3 Planet of the Apes stående....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#22 MOVIE1000 15 år siden

jeg er skuffet over ikke at se nogle danske film på listen :(
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#23 Riqon 15 år siden

Foeller (15) skrev:
Jeg gider ikke kommentere alle bøgerne individuelt, men hvis det her er dun top 30 over de værste film, du har set, så ser du generelt ikke mange dårlige film. ;)

(Jeg antager du mener filmene og ikke bøgerne.) Men ja, det er nok rigtigt, at jeg ikke ser mange dårlige film -- eller rettere, jeg ser dem ikke til ende, jeg slukker halvvejs eller nogen gange indenfor de første 10-15 minutter. Hvis der er tale om en dyr blockbuster, så kan det godt være, jeg ser den til ende alligevel. Jeg har for øvrigt glemt at putte G.I. Joe på listen, det beklager jeg. ;)

#17 - Jeg vil ikke se flere Saw-film, nej. Den første var god, de næste stank som sagt. Du kan måske have ret i forhold til "Batman & Robin", jeg tror dog, jeg evt. skulle ha' noget (alkohol) at drikke, før jeg begyndte at le. (Jeg drikker dog ikke.)

#18 - Hvilke andre film? Do share :)

#22 - Jeg er meget selektiv, når det kommer til at se danske film ;) og dog tror jeg, at den dårligste danske film, jeg har set, var en sci-fi film med Lars Bom. Skyggen hed den vist (læs mere her). Virkelig en skodfilm! Mislykkede danske komedier, som der vist findes utrolig mange af, undgår jeg af princip, men ja, de havde sikkert passet ind.

The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#24 Riqon 15 år siden

#18 -

Vent.. Spider-Man 2? Seriøst? Hm. :-|
Gravatar

#25 BN 15 år siden

bruce (19) skrev:
Planet of the Apes ærgrer jeg mig lidt over at have glemt! Den er usandsynligt ringe!

Det lyder ikke særlig sandsynligt! ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#26 Skeloboy 15 år siden

#23 - altså, så taler vi jo B eller decideret Z-film som Manos The Hands of Fate osv...eller A Viking Saga...

Og ja, jeg synes Spiderman 2 er suverænt den ringeste blockbuster, jeg nogensinde har set...hvis man ser bort fra alle de film, der "selvfølgelig" er nogle rigtig stinkere...så ligger Spiderman 2 klart i bunden.
Gravatar

#27 Riqon 15 år siden

#26 -

Jeg foretrækker klart Spider-Man frem for Spider-Man 2, som efter min mening lignede sin forgænger lidt for meget, men jeg synes dog, den fungerede nogenlunde. Alfred Molina var desuden kanon som Doc Ock. På den negative side skal nævnes, at den var meget forudsigelig og faktisk fulgte mønstret fra Superman-filmene lidt for tæt (læs mere her). En middel film, bedre end mange andre sommer blockbusters. Hvad synes du om Spider-Man 3?
Gravatar

#28 Lord Beef Jerky 15 år siden

#27 Jeg synes faktisk lige det modsatte. 1'eren var en fin introduktion, men meget forudsigelig og skiveskåret. 2'eren er en forbedring i kraft af et bedre og tættere skrevet manuskript, og mere leg og løssluppenhed fra hele holdet. 3'eren gik det hele overbord dog, selvom jeg slet ikke synes den er SÅ dårlig, som folk ellers gør den til.

Spider-Man - 4/6
Spider-Man 2 - 5/6
Spider-Man 3 - 3/6
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#29 wimmie 15 år siden

Mange gode på liste....altså...dvs. dårlige ;)

Jeg er ikke helt enige i Planet of the Apes, Dragonfly og Gothika - ingen af dem er specielt gode men så slemme mener jeg ikke de var.

Event Horizon var da meget fed og Charlie's Angels er én af mine guilty pleasures ;)

Ellers er resten gedigene stinkere (af dem jeg har set)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#30 Highland Park 15 år siden

Lord Beef Jerky (28) skrev:
2'eren er en forbedring i kraft af et bedre og tættere skrevet manuskript, og mere leg og løssluppenhed fra hele holdet.

Jeg er helt enig - og tager i øvrigt hatten af for, at du hele tre gange har været på besøg blandt aberne, blot fordi du håbede, at den blev bedre ved gensyn! :D
En gang var mere end rigeligt for mig.
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: