Gravatar

#51 Riqon 15 år siden

#49 - Måske han ikke har set den.

#50 - Jeg er en sucker for sorte komedier, men "The Break-Up" gik lige henover hovedet på mig, lader det til. Jeg kunne ikke mønstre så meget som et smil, men fandt blot Vaughn og Aniston mere og mere anstrengende at høre på.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#52 Herrguth 15 år siden

#46 Ha ha, jo jeg har set Catwoman, men havde fuldstændig fortrængt den. Og jeg tror jeg vil lade den blive i forglemmelsen...

#48 Nej, man kan jo selvfølgelig ikke liste film man ikke har set. Og du har helt ret i at det ikke er de store blockbusters jeg har nævnt. :D
Gravatar

#53 filmz-Martychris 15 år siden

Det har han... Men at glemme en film som den, er også fint nok!!!

Du glemmer den bare! Jeg tror ikke der er nogen der vil lægge mærke til det...
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#54 filmz-Utyske 15 år siden

#52 -

Det er noget med at en eller anden pige render rundt i stramt, sort tøj og kan ikke få det fixet, selvom det er i stykker og så ser man ikke Sharon Stone nøgen.

Sådan husker jeg den i hvert fald.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#55 Herrguth 15 år siden

#54 Ja, og så noget med et plot om noget farligt kosmetik. Den var jo dømt til at blive en klassiker på forhånd!
Gravatar

#56 filmz-Martychris 15 år siden

"55
Ja kosmetik som gjorde at ens hud blev hårdt som sten. Hvad tænkte manuskript forfatteren på da han skrev denne film?
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#57 Highland Park 15 år siden

Kruse (47) skrev:
Tro mig, det er meget værre!

The horror...the horror...

[url= horror![/url]
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#58 Patriarch 15 år siden

Vanilla Sky synes jeg også er ganske fin. Har dog ikke set originalen. Men temaet fascinere mig.

Men grunden til at jeg skriver nu er fordi jeg pga. af denne tråd besluttede mig for at se Basic. Først var den på din liste, og senere giver Lord Beef den 1/6.

Jeg må indrømme jeg slet ikke kan følge jer. Hvad er det der er så dårligt ved den? Jeg var i hvert fald pænt underholdt hele vejen igennem. Connie magtede ikke helt sin accent, og der var måske lige lovlig mange twists and turns...

Men underholdningsværdien synes jeg ikke fejler noget. Jeg er nok også en sucker for genren, men alligevel... 1/6? Top 30 dårligste film? Hmmm... :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#59 Lord Beef Jerky 15 år siden

#58 Du siger det egentlig selv... lige lovligt mange twists and turns. Det er absolut en ting jeg hader ved film, især hvis disse ikke er gennemtænkte, og kun bliver brugt som redskab til at skabe en "wow" faktor. Det kombineret med en ufattelig spinkel historie og manglen på kemi imellem hovedrolleindehaverne, udgører for mig en dybt dybt elendig film. Undervejs kedede jeg mig gevaldigt, og efter filmen var slut, var jeg slet og ret kommet i dårligt humør. For det fortjener den 1/6.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#60 Patriarch 15 år siden

Men hang det ikke 'ok' sammen alligevel i sidste ende? Jeg kan normalt satens følge dig med twists and turns bare for deres egen skyld som ender med at blive dybt utroværdige. Men jeg synes den klarer det nogenlunde, selvom det er lige i overkanten. Men 1/6 karakter kan jeg slet ikke følge. Men i sidste ende handler det nok også om at du synes den var kedelig. Jeg lever med filmens svagheder fordi jeg alligevel var ret godt underholdt.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: