Gravatar

#61 Collateral 15 år siden

1. Gothika
Syntes bestemt ikke Gothika var specielt dårlig. Hvad laver den på toppen af listen? Massere andre film man kunne foreslå til den plads.

5. Saw II
Var ikke specielt elendig. Syntes plottet fungerede fint og var overraskende. Så nummer 5 var den nok ikke blevet på min liste. Har set mange ringere film.

6. Big Momma's House
Meget anstrengende film. Ikke specielt morsom, eller spændende.

11. Vanilla Sky
Mærkelig rodet film, som irriterede mig grænsløst da jeg så den. Bestemt i den ringe ende af skalaen.

18. Bad Boys 2
Ikke Bays ringeste film, men heller ikke en film jeg har behov for at se igen. Husker det dog, som at der var noget meget fint kameraarbejde i den.

22. Terminator 3: Rise of the Machines
Manglende plot, og ligegyldig action. Jeg er meget enig i at dette er en ret elendig film.

24. Charlie's Angels
Jeg er enig i at det ikke er en specielt god film, men 2'eren er langt værre!

29. The Golden Compass
Syntes bestemt ikke den film var så specielt elendig. Faktisk syntes jeg den var meget flot, og med fint skuespil.

...og hvor er for øvrigt "2012", den mest ringe fortalte og utroværdige film i umindelige tider?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#62 filmz-Utyske 15 år siden

#61 -

Sandt, meget kan man sige om Bay, men han kan godt finde ud af at bruge et kamera og effekterne i hans film er som regel også ret gennemførte. Hvis han allierede sig med en der har forstand på at fortælle en historie og kan instruere skuespillere, er jeg ret sikker på at de kunne blive et ret effektivt team.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#63 Collateral 15 år siden

#62: Det skulle han da gøre ja. Selvom det da er lykkedes ham med "The rock" og "The island" at få et par udemærkede præstationer for genren.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#64 Lord Beef Jerky 15 år siden

#60 Jeg kan ikke huske filmen godt nok til, at sige om det hele hang sammen til sidst. Faktum er, at jeg mistede interessen for filmen meget hurtigt, og efterfølgende har forsøgt at fortrænge den.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#65 Highland Park 15 år siden

Jeg erklærer mig 100% enig med hr. Lord Beef Jerkys udtalelser i #59. "Basic" er noget elendigt bras blottet for nogen som helst form for kvaliteter. Jeg kedede mig gudsjammerligt.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#66 Patriarch 15 år siden

Ja, jeg kan godt se at det er den oplevelse de fleste har haft. Det har nok hjulpet at mine forventninger var helt i bund p.g.a. af denne tråd :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#67 Riqon 15 år siden

Har ikke noget at tilføje til LBJ's anmeldelse af Basic, bortset fra at den havde en "basically bad ending," så vidt jeg husker :P Jeg er for øvrig enig i at 2012 ikke var noget særligt, men min kæreste og jeg havde nu en ganske fin aften med den, altså, til trods for den alt for langtrukne og våde finale, de meget flade og uinteressante karakterer, en masse dårlig CGI, en repetitiv handling (den samme scene gentager sig faktisk 3 gange: flyvemaskinens take-off væk fra ødelæggelser)... shit, du har ret.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#68 Patriarch 15 år siden

Ja, 2012 er f.eks. langt værre end Basic efter min mening.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#69 Collateral 15 år siden

#68: Har ikke set "Basic" og lyder det ikke til jeg bør gøre.
Gravatar

#70 Riqon 15 år siden

New York Daily News om Basic: "You can fall asleep in the first reel, wake up at the end, and know as much as anyone else."
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: