Det minder mig om, at jeg snart skal få set Terminator 2 igen igen... nogen der ved om der er en blu-ray udgave man bør holde sig fra, eller er alle af ca. samme kvalitet billedmæssigt?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Det minder mig om, at jeg overvejede at lave en liste over de elendigste film, jeg har set til ende...selv om jeg ikke har set den dér, kun hørt om den. ;)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Tjah, jeg opererer normalt ikke med 6/6, selv om jeg giver karakter på den skala. ;) Tænk hvis man gav en film 6/6 og pludselig så én, der var langt, langt bedre, så ville man jo være på skideren :P Derfor vil jeg nok normalt give begge disse film 5/6, men de er i hvert fald blandt de film, der har gjort størst indtryk på mig i mit korte liv -- og har været med til at få mig til at elske filmmediet i det hele taget.
Tænk hvis man gav en film 6/6 og pludselig så én, der var langt, langt bedre, så ville man jo være på skideren :P
Hvorfor dét? Det kan da ikke undgås, at mange film får den samme karakter. Hvordan de ligger i forhold til hinanden, vil jo fremgå af en (evt. revideret) top 150-liste, ikk'? ;-)
#284 - Jeg har intet problem med, at give flere film 6/6. Det er ikke et spørgsmål om der kommer en der er bedre, for så er der bare en til film, der giver mig ultimativ filmtilfredsstillelse og det er det jeg honorerer med 6/6
Men glæder mig meget til at se de 7 film der er bedre end disse to :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Og hvem har sagt at der ikke kan være forskellgie grader af 6/6? I min bog betyder 6/6 ikke perfekt. Det er vel ligesom et 12-tal efter den nye karakterskala. Eller det kan svare til 9-10 på en 10'er skala. Sådan bruger jeg i hvert fald karakteren :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jaja, fair nok, personligt gemmer jeg min 6/6 til filmen, der ændrer hele mit verdensbillede og desuden viser mig, hvordan jeg kan kaste ildkugler med tankens kraft.
Kiggede lige på min vote history på imdb. Har ud af de 332 film jeg har votet på (hvilket er en lille del af de film jeg samlet har set) har jeg kun givet 3 film 10/10.
Har det nok på samme måde som riqon mht. give top karakteren
Bud White: The Nite Owl case made you. Do you want to tear all that down? Ed Exley: With a wrecking ball... You want to help me swing it?
#281 filmz-Bruce 14 år siden
#282 Lord Beef Jerky 14 år siden
Gladiator - 3/6
Det minder mig om, at jeg snart skal få set Terminator 2 igen igen... nogen der ved om der er en blu-ray udgave man bør holde sig fra, eller er alle af ca. samme kvalitet billedmæssigt?
#283 Riqon 14 år siden
Det minder mig om, at jeg overvejede at lave en liste over de elendigste film, jeg har set til ende...selv om jeg ikke har set den dér, kun hørt om den. ;)
#284 Åkepool 14 år siden
#285 Riqon 14 år siden
Tjah, jeg opererer normalt ikke med 6/6, selv om jeg giver karakter på den skala. ;) Tænk hvis man gav en film 6/6 og pludselig så én, der var langt, langt bedre, så ville man jo være på skideren :P Derfor vil jeg nok normalt give begge disse film 5/6, men de er i hvert fald blandt de film, der har gjort størst indtryk på mig i mit korte liv -- og har været med til at få mig til at elske filmmediet i det hele taget.
#286 BN 14 år siden
Hvorfor dét? Det kan da ikke undgås, at mange film får den samme karakter. Hvordan de ligger i forhold til hinanden, vil jo fremgå af en (evt. revideret) top 150-liste, ikk'? ;-)
#287 Åkepool 14 år siden
Men glæder mig meget til at se de 7 film der er bedre end disse to :)
#288 Kruse 14 år siden
#289 Riqon 14 år siden
#290 Locke 14 år siden
Har det nok på samme måde som riqon mht. give top karakteren
Ed Exley: With a wrecking ball... You want to help me swing it?