Jeg har engang set en film med Elwoods dværg som hed "Tilbage til Dværgvaginaen". Er det den samme der er tale om her? Og er du sikker på det ikke er Timecop du tænker på? Den du snakker om har jeg aldrig kendt til :-(
Bony (36) skrev:
#35 - Ja, Timecop med Van damme. Det var også den jeg troede han snakkede om!!!
Det er altså ikke den.
gi-jones (37) skrev:
Jeg har set Tilbage Til Fremtiden engang. Det er næsten en klassiker,bare sådan lidt 80'er-agtig, og så er effekterne bare herredårlige. I øvrigt så VAR Van Damme med i den, men først i 2'eren og han spiller
skurken
Nej, det er Thomas F. Wilson. Men effekterne er det der godt ved dem. Ligesom i Star Wars er effekterne også dårlige.
Patriarch (40) skrev:
Gad godt vide hvem af jer der har Nicki som alias... Jeg er 100% på det er en dobbeltbruger.
Hvis du hentyder til, at jeg har en dobbelbruger, så må jeg sige nej, da Nicki52 er min første bruger.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#41 Bohemian 16 år siden
Tanken har også strejfet mig : )
#42 Nicki52 16 år siden
Det er altså ikke den.
Nej, det er Thomas F. Wilson. Men effekterne er det der godt ved dem. Ligesom i Star Wars er effekterne også dårlige.
Hvis du hentyder til, at jeg har en dobbelbruger, så må jeg sige nej, da Nicki52 er min første bruger.
#43 Bobby Singer 16 år siden
#44 Nicki52 16 år siden
Hvad siger du det til?
#45 Bobby Singer 16 år siden
Hey! Har du forresten hørt om Star Wars!?!
#46 davenport 16 år siden
#47 McPeter 16 år siden
Ditto, så jeg bruger lige din besked som quote...
Far er ikke skuffet, far er underholdt... ;-)
#48 davenport 16 år siden
;D
#49 Nicki52 16 år siden
Ja, har set den første film og så gad jeg ikke mere for jeg fandt det for kedeligt og dårlige effekter.
#50 Bobby Singer 16 år siden