Gravatar

#11 Nicki52 16 år siden

PredatorX (7) skrev:
Nicki52 (6) skrev:
Det handler om Marty McFly hvis mor er alkoholiker og far er en nørd, der ikke er komme videre i deres liv. Han er ven med Dr. Emmett Brown der har opfundet tidsmaskinen og Marty og Emmett kommer ud i nogle problemer.
I første film er det kun Marty der rejser tilbage og møder Emmett yngre jeg, der skal hjælpe ham med komme frem i tiden, men det er svært da hans mor er forelsket i ham.
I toeren rejser han frem i tiden med Emmett
og i treeren rejser de hundrede år tilbage i tiden.

Robert Zemeckis har instrueret og skrevet alle filmene. Michael J. Fox spiller hovedrollen.

Okay tak:-D Det lyder dog lidt fjollet må jeg indrømme:-(

Det er det slet ikke. Titlen går ud på de er rejst tilbage i fortiden, så skal de rejse frem til fremtiden. Og det bedste er tidsmaskinen er en bil.

Bony (10) skrev:
#9 - Den snakker jeg dog ikke med. Medmindre man kan kalde skrig for tale. Så der er ingen risiko for spoilers der. Men HVIS den har set de her mærkelige film, så skal den godt nok kanøfles!

Den er ikke mærkelig, den er sej, en klassiker. Bagefter kom der også en tegnefilmserie med den.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#12 PredatorX 16 år siden

Highland Park (9) skrev:
Måske har elwoods uregerlige dværg set dem.

Bare for at se om jeg har forstået... det er hans penis I snakker om ikke?
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#13 Bony 16 år siden

#12 - I så fald, så er jeg lidt ked af, at jeg sagde jeg ville kanøfle den. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#14 PredatorX 16 år siden

Nicki52 (11) skrev:
PredatorX (7) skrev:
Nicki52 (6) skrev:
Det handler om Marty McFly hvis mor er alkoholiker og far er en nørd, der ikke er komme videre i deres liv. Han er ven med Dr. Emmett Brown der har opfundet tidsmaskinen og Marty og Emmett kommer ud i nogle problemer.
I første film er det kun Marty der rejser tilbage og møder Emmett yngre jeg, der skal hjælpe ham med komme frem i tiden, men det er svært da hans mor er forelsket i ham.

Robert Zemeckis har instrueret og skrevet alle filmene. Michael J. Fox spiller hovedrollen.

Det er det slet ikke. Titlen går ud på de er rejst tilbage i fortiden, så skal de rejse frem til fremtiden. Og det bedste er tidsmaskinen er en bil.

Hmm.. jamen HVORFOR rejser de tilbage til fortiden, hvis de bare skal tlbage til fremtiden? I en bil?? Hvordan fungerer det lige? Så kunne de ligeså godt bruge et køleskab;-)
Gravatar

#15 PredatorX 16 år siden

Bony (13) skrev:
#12 - I så fald, så er jeg lidt ked af, at jeg sagde jeg ville kanøfle den. :)

Hehehe liar liar pants on fire
Gravatar

#16 Highland Park 16 år siden

#12-15: Hahaha! Det bliver bedre og bedre. :D
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#17 Nicki52 16 år siden

PredatorX (14) skrev:
Nicki52 (11) skrev:
PredatorX (7) skrev:
Nicki52 (6) skrev:

Hmm.. jamen HVORFOR rejser de tilbage til fortiden, hvis de bare skal tlbage til fremtiden? I en bil?? Hvordan fungerer det lige? Så kunne de ligeså godt bruge et køleskab;-)

Altså første gang var et uheld, anden gang var det med vilje, tredje gang var de nød til det. Det er svært at forklare uden at røbe noget.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#18 HonoDelLoce 16 år siden

Kan du ikke bare lige bruge en spoiler.. ? Jeg får s'gu nok aldrig set de film alligevel (film der er ældre end 1994 siger mig absolut intet), men det plot der lyder s'gu for underligt..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#19 elwood 16 år siden

LOL!

You guys

Nej det er min importerede Dværg jeg snakker om, den står i kosteskabet pt. og bander noget så grusomt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#20 Highland Park 16 år siden

#19: Hvorfor i alverden har du lært din underfrankerede dværg at tale?!
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: