Gravatar

#1 Nicki52 16 år siden

Hvor mange har set den geniale filmserie "Tilbage til fremtiden"? Bliver aldrig træt af dem!
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2 elwood 16 år siden

Har hørt om dem.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 PredatorX 16 år siden

Nicki52 (1) skrev:
Hvor mange har set den geniale filmserie "Tilbage til fremtiden"? Bliver aldrig træt af dem!

Hvad handler de om? Synes da det lyder underligt at man kan tage TILBAGE til FREMTIDEN?? Det giver ingen mening.. det må være noget pjat.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#4 Highland Park 16 år siden

Kender til en der har hørt om dem.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5 Bony 16 år siden

Hvem er Robert Zemeckis? Og er det de film, med ham der Van damme i hovedrollen du mener? Dem med ham, som der rejser lidt, sammen med nogle andre. Du ved, lidt frem og tilbage og sådan.

Jf. post #2 og #4, så kender jeg åbenbart også en der har hørt om dem og en der kender en, der har hørt om dem.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#6 Nicki52 16 år siden

PredatorX (3) skrev:
Hvad handler de om? Synes da det lyder underligt at man kan tage TILBAGE til FREMTIDEN?? Det giver ingen mening.. det må være noget pjat.

Det handler om Marty McFly hvis mor er alkoholiker og far er en nørd, der ikke er komme videre i deres liv. Han er ven med Dr. Emmett Brown der har opfundet tidsmaskinen og Marty og Emmett kommer ud i nogle problemer.
I første film er det kun Marty der rejser tilbage og møder Emmett yngre jeg, der skal hjælpe ham med komme frem i tiden, men det er svært da hans mor er forelsket i ham.
I toeren rejser han frem i tiden med Emmett
og i treeren rejser de hundrede år tilbage i tiden.

Robert Zemeckis har instrueret og skrevet alle filmene. Michael J. Fox spiller hovedrollen.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#7 PredatorX 16 år siden

Nicki52 (6) skrev:
Det handler om Marty McFly hvis mor er alkoholiker og far er en nørd, der ikke er komme videre i deres liv. Han er ven med Dr. Emmett Brown der har opfundet tidsmaskinen og Marty og Emmett kommer ud i nogle problemer.
I første film er det kun Marty der rejser tilbage og møder Emmett yngre jeg, der skal hjælpe ham med komme frem i tiden, men det er svært da hans mor er forelsket i ham.
I toeren rejser han frem i tiden med Emmett
og i treeren rejser de hundrede år tilbage i tiden.

Robert Zemeckis har instrueret og skrevet alle filmene. Michael J. Fox spiller hovedrollen.

Okay tak:-D Det lyder dog lidt fjollet må jeg indrømme:-(
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#8 Bony 16 år siden

SPOILER ALERT! :(

Jeg tror altså ikke at der er særlig mange herinde der har set dem, så husk lige spoiler næste gang.
Gravatar

#9 Highland Park 16 år siden

Måske har elwoods uregerlige dværg set dem.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#10 Bony 16 år siden

#9 - Den snakker jeg dog ikke med. Medmindre man kan kalde skrig for tale. Så der er ingen risiko for spoilers der. Men HVIS den har set de her mærkelige film, så skal den godt nok kanøfles!

Skriv ny kommentar: