Ahh så vidt jeg husker indspillede han faktisk den dersens Back to The Future under mens Blomster Børns Børn stod på, i hans Biografi Fortæller han om at han kørte frem og tilbage mellem de to sets.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg må s'gu lige ud forbi DanBrit og tjekke om de har sådan et batteri der..
Måske de har noget plutonium liggende også..
Ellers ligger DanBrit i Aalborg Øst alligevel, og der er s'gu masser af terrorister.. Så må jeg på rov der..
Jeg opdaterer lige på situationen senere.. Eller tidligere, hvis jeg får det til at virke... Så starter jeg denne her tråd først ! Muhahahahaha..
Nej, han har selv opfundet det og i virkeligheden er det bare et stykke plastik-legetøj.
elwood (31) skrev:
Ahh så vidt jeg husker indspillede han faktisk den dersens Back to The Future under mens Blomster Børns Børn stod på, i hans Biografi Fortæller han om at han kørte frem og tilbage mellem de to sets.
Treeren blev lavet efter Blomsterbørns børn, men han ser bare yngre ud i serien end i filmene. Har set ca. en sæson, griner ikke så meget, men ser den kun fordi Michael J. Fox er med.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Jeg har engang set en film med Elwoods dværg som hed "Tilbage til Dværgvaginaen". Er det den samme der er tale om her? Og er du sikker på det ikke er Timecop du tænker på? Den du snakker om har jeg aldrig kendt til :-(
Jeg har set Tilbage Til Fremtiden engang. Det er næsten en klassiker,bare sådan lidt 80'er-agtig, og så er effekterne bare herredårlige. I øvrigt så VAR Van Damme med i den, men først i 2'eren og han spiller
skurken
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg har et spørgsmål til dig Bony, nu du alligevel er herinde. Det er sikkert bare mig der er mongol, men hvordan opretter man sig på det link du henviser til inde på din bruger? Altså den for ps3 brugere?
#31 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#32 Nicki52 16 år siden
Nej, han har selv opfundet det og i virkeligheden er det bare et stykke plastik-legetøj.
Treeren blev lavet efter Blomsterbørns børn, men han ser bare yngre ud i serien end i filmene. Har set ca. en sæson, griner ikke så meget, men ser den kun fordi Michael J. Fox er med.
#33 BN 16 år siden
#34 Kruse 16 år siden
#35 cans 16 år siden
#36 Bony 16 år siden
#37 gi-jones 16 år siden
#38 database 16 år siden
#39 Bohemian 16 år siden
lol !
#40 Patriarch 16 år siden