De naive er desværre dem som bliver ved med at tage Nicki seriøst nok til at besvare hans indlæg. Han laver pis med jer alle sammen. Ingen mennesker er så retarteret uden samtidig at være ude af stand til at betjene en computer.
Øhh, forklar??
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
De naive er desværre dem som bliver ved med at tage Nicki seriøst nok til at besvare hans indlæg. Han laver pis med jer alle sammen. Ingen mennesker er så retarteret uden samtidig at være ude af stand til at betjene en computer.
*lol*
Jeg vil godt smide mig selv ind her.. Jeg håber virkeligt på at Nicki52 er "the real deal". Men jeg tvivler sgu også lidt. Min lillebror på 11 har en million gange mere tjek på film nemlig... så der er noget der ikke stemmer.
Jeg har desværre ikke set så mange film som jer. Jeg har desværre ikke levet så længe.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Back to the future filmene er sjove og underholdende. De er ikke som så mange andre tidsrejsefilm, der hurtigt ryger i glemmebogen. Denne her er vel nærmest blevet kult og jeg syns absolut den holder osse efter de ca 25 år der er gået siden den første kom. Blir aldrig træt af den trilogi.
Det kunne være rart hvis folk bare accepterede andres holdning til film osv, uden at genere vedkommende. Nu er jeg ny herinde, men jeg fornemmer allerede en hetz mod Nicki52.
Respekter dog hans synspunkt uanset jeres, og hold jer til det forummet handler om.
#61 MOVIE1000 16 år siden
#62 Nicki52 16 år siden
Øhh, forklar??
#63 Nicki52 16 år siden
Jeg har desværre ikke set så mange film som jer. Jeg har desværre ikke levet så længe.
#64 filmzkim 16 år siden
Har dog aldrig set nogle blive drillet så åbenlyst, uden offeret selv lægger mærke til det!
Desuden er jeg sikker på at Nicki52 er The Real Deal. Kender selv nogle på min egen alder, der er så lost!
#65 Nicki52 16 år siden
Nå, det er det, I mener med The Real Deal :) Jeg kan godt blive lost én gang imellem.
Du får thumbs up af mig!
#66 filmz-RJ 16 år siden
Blir aldrig træt af den trilogi.
#67 Nicki52 16 år siden
#68 Nicki52 16 år siden
Jeg lægger mærke til det, men ignorer det. Er det bare fordi jeg ikke kan lide ungdommens hotel, at de ikke kan lide mig.
#69 filmz-RJ 16 år siden
Respekter dog hans synspunkt uanset jeres, og hold jer til det forummet handler om.
Tak
#70 filmz-Megan Fox 16 år siden
ontopic.
Har set dem alle 3 dog syntes jeg mest om nr2. nr1 er ok og nr3 er bare ikke ret god.