Det kunne være rart hvis folk bare accepterede andres holdning til film osv, uden at genere vedkommende. Nu er jeg ny herinde, men jeg fornemmer allerede en hetz mod Nicki52.
Respekter dog hans synspunkt uanset jeres, og hold jer til det forummet handler om.
Tak
Jeg elsker dig!
Lars.dk (70) skrev:
Ved folk ikke der er en ignore funktion? hvis man er utilfreds så brug dog den.
ontopic.
Har set dem alle 3 dog syntes jeg mest om nr2. nr1 er ok og nr3 er bare ikke ret god.
Der er nogle der har ignoreret mig fordi de vil have mig til at forklare hvorfor jeg ikke kan lide den film, vi bliver uenige og de syntes jeg er irriterene og jeg kommer på ignorér, men det vil jeg først gøre hvis han/hun er ligegyldigirriterene. Jeg har én.
ontopic
Du har ret, der sker mest i toeren. Det er også den som er mest interessant. Men syntes nu treeren var spændende. 213
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#71 Nicki52 16 år siden
Jeg elsker dig!
Der er nogle der har ignoreret mig fordi de vil have mig til at forklare hvorfor jeg ikke kan lide den film, vi bliver uenige og de syntes jeg er irriterene og jeg kommer på ignorér, men det vil jeg først gøre hvis han/hun er ligegyldigirriterene. Jeg har én.
ontopic
Du har ret, der sker mest i toeren. Det er også den som er mest interessant. Men syntes nu treeren var spændende. 213
#72 filmzkim 16 år siden
#73 Nicki52 16 år siden
Jeg sagde da kun uenig
#74 filmzkim 16 år siden