Mistede ikke mine briller...men der var dog enkelte som var ude efter mine discount-solbriller som jeg havde købt på pladsen,,de er også fede..til prisen 60kr.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Fed festival. Mine meninger om præstationerne på Orange:
Audioslave 6 af 6 (Cornell's stemme fejlede intet, den lød nøjagtig som den altid lyder, en uforklarlig udtalelse fra soundvenue som anmelder til Roskilde Globe)
Velvet Revolver 5 af 6 ROCK AND FUCKIN' ROLL
Foo Fighters 4½ af 6
Green day 4 af 6
DAD 4 af 6 DAD skal man bare kunne synge med på, derfor trak numre fra Scare yourself og Softdogs ned, da jeg ikke kunne rocke med på det, fordi jeg ikke bryder mig om DAD's fornyelse.
Snoop Dogg 3 af 6
Ikscheltaschel 3 af 6 rigtig god åbning af Orange det blev dog lidt kedeligt i længden.
Hvis i mangler anmeldelser kan i tjekke www.soundvenue.com der anmelder i det officelle Roskilde Festival blad.
#41 filmz-sparrowed 20 år siden
#42 JannikAnd 20 år siden
#43 filmz-Daedalos 20 år siden
How much does life weigh?
#44 filmz-Zitter 20 år siden
Mine meninger om præstationerne på Orange:
Audioslave 6 af 6 (Cornell's stemme fejlede intet, den lød nøjagtig som den altid lyder, en uforklarlig udtalelse fra soundvenue som anmelder til Roskilde Globe)
Velvet Revolver 5 af 6 ROCK AND FUCKIN' ROLL
Foo Fighters 4½ af 6
Green day 4 af 6
DAD 4 af 6 DAD skal man bare kunne synge med på, derfor trak numre fra Scare yourself og Softdogs ned, da jeg ikke kunne rocke med på det, fordi jeg ikke bryder mig om DAD's fornyelse.
Snoop Dogg 3 af 6
Ikscheltaschel 3 af 6 rigtig god åbning af Orange det blev dog lidt kedeligt i længden.
Hvis i mangler anmeldelser kan i tjekke www.soundvenue.com der anmelder i det officelle Roskilde Festival blad.