ahh...tja så er der dem som gør sig stor besvær med at komme op til forreste række for at se Audioslave.
i øvrigt... sidste år kastede wu-tang clan et håndklæde ud til publikum, jeg og en anden tøs havde begge fat i det..men jeg skulle jo ha' det med retur til min søster. Men hun holdt godt fast i det. Det endte dog med at jeg fik fat i det og med hjem..så min søs blev glad.
Et af medlemmerne fra wu-tang bemærkede det og sagde,,Don't kill yourself over this.
Er endnu ikke kommet tomhændet hjem derfra..gad vide hvad jeg mon får med retur denne gang,,,hvis noget :-)
Roskildes hjemmeside bliver også opdateret med anmeldelser fra diverse koncerter(mener jeg ihvertfald de gjorde sidste år)
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
#1 davenport 20 år siden
Vi er jo nogen der ikke skal afsted :(
Men jeg glæder mig til at høre om fx. Audioslave og Foo Fighters rykkede for vildt..
Bare hvis i gider??
#2 filmz-sanjo 20 år siden
#3 filmz-Daedalos 20 år siden
How much does life weigh?
#4 davenport 20 år siden
#5 filmz-sanjo 20 år siden
#6 läkerol 20 år siden
#7 davenport 20 år siden
#8 dyg 20 år siden
#9 filmz-sparrowed 20 år siden
i øvrigt... sidste år kastede wu-tang clan et håndklæde ud til publikum, jeg og en anden tøs havde begge fat i det..men jeg skulle jo ha' det med retur til min søster.
Men hun holdt godt fast i det.
Det endte dog med at jeg fik fat i det og med hjem..så min søs blev glad.
Et af medlemmerne fra wu-tang bemærkede det og sagde,,Don't kill yourself over this.
Er endnu ikke kommet tomhændet hjem derfra..gad vide hvad jeg mon får med retur denne gang,,,hvis noget :-)
Roskildes hjemmeside bliver også opdateret med anmeldelser fra diverse koncerter(mener jeg ihvertfald de gjorde sidste år)
#10 DarkLight 20 år siden
#9, sød historie. Du stjal et håndklæde fra en lille pige... Sparker du gamle damer imellem koncerterne? :)