Gravatar

#1 davenport 20 år siden

Hvis der er nogen der kommer i nærheden af en computer, kan i så ikke give en melding om koncerterne?

Vi er jo nogen der ikke skal afsted :(

Men jeg glæder mig til at høre om fx. Audioslave og Foo Fighters rykkede for vildt..

Bare hvis i gider??
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 filmz-sanjo 20 år siden

Ja tak. Er også interreseret i de nævnte bands. Men P3 sender nok direkte ;). Bare ikke visuelt, hehe.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#3 filmz-Daedalos 20 år siden

Jeg skal derover i morgen, skal nok afgive status når jeg kommer hjem ;)

#4 davenport 20 år siden

sender MTV ikke derfra?
Gravatar

#5 filmz-sanjo 20 år siden

Det gør de nok. Men kun diverse interviews, lige som boggie. Men skal nok holde dig opdateret, kender et par stykker som tag derover ;)
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#6 läkerol 20 år siden

Vil med glæde holde dig informeret :D
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#7 davenport 20 år siden

shut up, sis..
Gravatar

#8 dyg 20 år siden

Ja, shut up, davenport's sis.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9 filmz-sparrowed 20 år siden

ahh...tja så er der dem som gør sig stor besvær med at komme op til forreste række for at se Audioslave.

i øvrigt... sidste år kastede wu-tang clan et håndklæde ud til publikum, jeg og en anden tøs havde begge fat i det..men jeg skulle jo ha' det med retur til min søster.
Men hun holdt godt fast i det.
Det endte dog med at jeg fik fat i det og med hjem..så min søs blev glad.

Et af medlemmerne fra wu-tang bemærkede det og sagde,,Don't kill yourself over this.

Er endnu ikke kommet tomhændet hjem derfra..gad vide hvad jeg mon får med retur denne gang,,,hvis noget :-)

Roskildes hjemmeside bliver også opdateret med anmeldelser fra diverse koncerter(mener jeg ihvertfald de gjorde sidste år)
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#10 DarkLight 20 år siden

#8, you tell 'em Steve-Dave!

#9, sød historie. Du stjal et håndklæde fra en lille pige... Sparker du gamle damer imellem koncerterne? :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: