Gravatar

#31 dyg 20 år siden

#29 - Ja, Patton er for sej. Især Mr. Bungle og Tomahawk finder jeg meget fede.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#32 dolphinfriendly 20 år siden

Jo det gjorde jeg - også ganske godt! 4/6 herfra...hvis jeg ikke havde haft ondt i hovedet var det måske blevet til 5/6 :)!

Gravatar

#33 läkerol 20 år siden

#30 jo det var noget nok noget underligt noget.. ikke lige mig. Men fedt nok at høre når man ville slappe lidt på. hehe
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#34 JannikAnd 20 år siden

Jeg har kendt dem i mange år, og synes, de er fremragende. Men deres koncert på Roskilde var lidt ringe.
Gravatar

#35 filmz-Daedalos 20 år siden

Kom hjem igår og jeg må sige at stemingen, vejret og musikken var HELT i top. Det var mit debut år derovre, så jeg anede ikke rigtig hvad jeg gik ind til, men jeg blev positivt overrasket på mere end én front. Første 4 festival dage var fede, folk gik amok om aftenen og kørte stemningen i højt gear. Der var masser af camp crashing, joints, øl, søde piger og fed musik.. alt efter hvad man var til. Da festival pladsen åbnede for musikken gik folk bare amok.. og navne som Audioslave, Velvet Revolver, D.A.D, Foo Fighters og Green Day var jeg inde og høre på Orange Scene som var virkelig virkelig stort... alt i alt.. rigtig fed festival, hvor folk havde godt humør og kunne finde ud af at opføre sig ordenligt ( selvom nogle nakkede mine pilot briller)

Velvet Revolver 6/6
Audioslave 5/6
D.A.D 4/6
Green day 5/6
Foo Fighters 4/6

:)

#36 dolphinfriendly 20 år siden

Har ikke hørt dem live før, men synes de klarede det ganske fint alt taget i betragtning. Koncert nr. 50 er ikke udtryk for den store rutine endnu - hvor længe har de egentlig eksisteret?
Jeg lærte dem først at kende sidste år, men absolut rart med et godt alternativt electronica band fra DK. Er der ikke et eller andet med at Sigúr Ros har hjulpet med at producere deres "Tripper" album?

Gravatar

#37 dolphinfriendly 20 år siden

Tomahawk forrige år var virkeligt godt - ærgeligt man ikke fik set deres noget spontane koncert på Stengade 30 med Melvins et par dage senere :(.

Gravatar

#38 dyg 20 år siden

#37 - Jeg gik desværre glip af koncerten, men flere af mine venner var afsted. Det var jeg lidt træt af.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#39 Morbid 20 år siden

Lige kommet hjem

Sonic Youth var det bedste for mig
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#40 JannikAnd 20 år siden

Jeg mistede også mine pilotbriller! Lugter lidt af konspiration...

Jo, de har brugt Sigur Rós' strøgerkvartet Amina Strings.

Skriv ny kommentar: