Kom hjem igår og jeg må sige at stemingen, vejret og musikken var HELT i top. Det var mit debut år derovre, så jeg anede ikke rigtig hvad jeg gik ind til, men jeg blev positivt overrasket på mere end én front. Første 4 festival dage var fede, folk gik amok om aftenen og kørte stemningen i højt gear. Der var masser af camp crashing, joints, øl, søde piger og fed musik.. alt efter hvad man var til. Da festival pladsen åbnede for musikken gik folk bare amok.. og navne som Audioslave, Velvet Revolver, D.A.D, Foo Fighters og Green Day var jeg inde og høre på Orange Scene som var virkelig virkelig stort... alt i alt.. rigtig fed festival, hvor folk havde godt humør og kunne finde ud af at opføre sig ordenligt ( selvom nogle nakkede mine pilot briller)
Velvet Revolver 6/6 Audioslave 5/6 D.A.D 4/6 Green day 5/6 Foo Fighters 4/6
:)
_______________________________________ How much does life weigh?
#34 Har ikke hørt dem live før, men synes de klarede det ganske fint alt taget i betragtning. Koncert nr. 50 er ikke udtryk for den store rutine endnu - hvor længe har de egentlig eksisteret? Jeg lærte dem først at kende sidste år, men absolut rart med et godt alternativt electronica band fra DK. Er der ikke et eller andet med at Sigúr Ros har hjulpet med at producere deres "Tripper" album?
#31 dyg 20 år siden
#32 dolphinfriendly 20 år siden
Jo det gjorde jeg - også ganske godt! 4/6 herfra...hvis jeg ikke havde haft ondt i hovedet var det måske blevet til 5/6 :)!
#33 läkerol 20 år siden
#34 JannikAnd 20 år siden
Jeg har kendt dem i mange år, og synes, de er fremragende. Men deres koncert på Roskilde var lidt ringe.
#35 filmz-Daedalos 20 år siden
Velvet Revolver 6/6
Audioslave 5/6
D.A.D 4/6
Green day 5/6
Foo Fighters 4/6
:)
How much does life weigh?
#36 dolphinfriendly 20 år siden
Har ikke hørt dem live før, men synes de klarede det ganske fint alt taget i betragtning. Koncert nr. 50 er ikke udtryk for den store rutine endnu - hvor længe har de egentlig eksisteret?
Jeg lærte dem først at kende sidste år, men absolut rart med et godt alternativt electronica band fra DK. Er der ikke et eller andet med at Sigúr Ros har hjulpet med at producere deres "Tripper" album?
#37 dolphinfriendly 20 år siden
Tomahawk forrige år var virkeligt godt - ærgeligt man ikke fik set deres noget spontane koncert på Stengade 30 med Melvins et par dage senere :(.
#38 dyg 20 år siden
#39 Morbid 20 år siden
Sonic Youth var det bedste for mig
#40 JannikAnd 20 år siden
Jeg mistede også mine pilotbriller! Lugter lidt af konspiration...
Jo, de har brugt Sigur Rós' strøgerkvartet Amina Strings.