Gravatar

#11 läkerol 20 år siden

Misundelse er en grim ting!!
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#12 filmz-sparrowed 20 år siden

#10 Du har misforstået: Hun var bestemt ikke nogen lille pige.
Det var en(over 15årig)tøs som stod bag mig..Hun havde oven i købet en joint i munden.
Men vi delte da noget af håndklædet.
Helt besværlig er jeg heller ik'.
Ville du ikke ha' gjort dig den mindre indsats for at få en souvenir med til din søs??(hvis du har/havde en)

Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#13 ks 20 år siden

#12 - Vi er alle egoister! jeg ville også have stjålet en slikkepind fra en lille pige, selv hvis det ik' var til min søster! Håndklæde, slikkepind, what's the difference.
Gravatar

#14 dolphinfriendly 20 år siden

Helt sikkert, jeg skal nok smide et par anmeldelser indimellem (men ikke af Audioslave og Foo Fighters, da jeg ikke kan snuppe dem...dog der er så mange andre der kan skrive om dem).

Det bliver især stort at opleve bl.a. Mike Patton x 3, Isis , Röyksopp og ikke mindst Duran Duran... mit 11. år i træk, og det ser ud til at blive noget af det bedste vejr siden '96.

God fornøjelse til andre folk som tager derind!

Gravatar

#15 filmz-sanjo 20 år siden

Men det er det vi vil have anmeldelsen af :). Så må du droppe noget af det andet. :)
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#16 DarkLight 20 år siden

eller også kunne man læse en af de millard anmeldelser der kommer overalt på nettet.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#17 dolphinfriendly 20 år siden

#15 Der er også andet i verden end Audioslave og Foo Fighters :).
Desuden spiller Isis samtidig med Audioslave og Röyksopp samtidig med Foo Fighters, så jeg får med sikkerhed hverken set/hørt Audioslave eller Foo Fighters.

Heller ikke fordi jeg havde tænkt mig at skrive anmeldelser over alle koncerterne, men hvis der er en helt suveræn koncert imellem, kan jeg nok ikke dy mig hehe.

Gravatar

#18 filmz-712 20 år siden

Röyksopp... Man skulle have været derovre. Du må gerne smide et par ord omkring deres nye album, har ikke fået tjekekt det ud endnu...
Gravatar

#19 filmz-kaotmus 20 år siden

Jeg har været dernede idag og der er allerede rigtigt mange mennesker, som hygger sig med en bajer i det overdådige solskin... men nu er jeg tilbage i den virkelige verden til en lille uges arbejdsmarathon før jeg tager tilbage...
Gravatar

#20 davenport 20 år siden

Audioslave lige nu.... SNøft..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: