Gravatar

#91 Wangsgaard 14 år siden

Skal vi ikke alle sammen tage i biffen og se the room? Haha

Jeg er også med på at mødes på et tidspunkt :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#92 Lord Beef Jerky 14 år siden

Så har jeg sgu købt billet alligevel.... fandeme nej om jeg vil gå glip af Portishead. Nu skal jeg lige vende alle min negative kritik til positive vibes. Hmmm... der er jo Portishead, Mastodon, Pulled Apart By Horses og Bad Religion som must-sees... derudover kan man også se Afrocubism, My Chemical Romance, Chris Cunningham, Deadmau5, Ghost og Tame Impala! Derudover kan jeg måske lokkes til MIA, Foals, OFWGKTA, Underøath og Gaslamp Killer. 15 bands... ikke imponerende, men det skal nok blive godt alligevel!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#93 DarkLight 14 år siden

Det er 113 kroner pr live-koncert. Hvad præcist ville du gerne have haft?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#94 Lord Beef Jerky 14 år siden

Af realistiske bud - System Of A Down, Death Cab For Cutie, Blood Red Shoes, Anthrax, The Damned Things, Elbow, Paul Simon, The Submarines, Primus, Jimmy Eat World, Low, Crystal Castles, BB King og sikkert en håndfuld jeg har glemt der turnerer i øjeblikket... men nu vil jeg ikke græde længere over spildt mælk! Billetten er i hus, og jeg skal få hørt noget musik og drukket en helvedes masse!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#95 Kochie 14 år siden

+ Tool, A Perfect Circle, Rammstein, Coldplay, Metallica, Eminem, Rage against the Machine, Robyn, Eels, Flobots, Malk de Koijn, Opeth og Den sorte skole. Men ellers skal det skam nok blive fint!
Gravatar

#96 Skeloboy 14 år siden

#95 - nu sagde han realistiske...RATM er på ingen måde realistiske

Lord Beef Jerky (94) skrev:
System Of A Down

Har de ikke lavet en eksklusiv aftale med en eller anden festival?

Wangsgaard (91) skrev:
Skal vi ikke alle sammen tage i biffen og se the room?

Har faktisk aldrig været i biografen, men det er heller ikke noget, jeg har lyst til egentlig :)

Men jeg tænker, når programmet bliver offentliggjort, kan vi lige time det til noget mædl! og Strawberry daiquiries fra Gringo Bar...
Gravatar

#97 Wangsgaard 14 år siden

Har kun været i biografen 2 gange, så det er heller ikke noget jeg gør mig så meget i :)

Mhhh Daiquiries og Nachos fra Gringo Bar, mums
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#98 Lord Beef Jerky 14 år siden

#96 Yep... Roskilde var for langsomme =(
Gravatar

#99 Kochie 14 år siden

Skeloboy (96) skrev:
#95 - nu sagde han realistiske...RATM er på ingen måde realistiske

Har de ikke lavet en eksklusiv aftale med en eller anden festival?

Wangsgaard (91) skrev:
Skal vi ikke alle sammen tage i biffen og se the room?

Har faktisk aldrig været i biografen, men det er heller ikke noget, jeg har lyst til egentlig :)

Men jeg tænker, når programmet bliver offentliggjort, kan vi lige time det til noget mædl! og Strawberry daiquiries fra Gringo Bar...

Hvorfor egentlig ikke? De var lige ved og næsten i 09, da var det kun en fødsel, der stod i vejen. Og jo, SOAD har en eksklusiv aftale med en svensk festival : /
Gravatar

#100 Skeloboy 14 år siden

#99 - jamen...en fødsel stod jo i vejen :)

Og fordi de ikke er på tour i år...det samme med Daft Punk...folk råber og skriger op om en masse bands, som der er 0 mulighed for kommer. Det er ret træls egentlig - har også overvejet at smutte fra Roskildes FB-side

Skriv ny kommentar: