Gravatar

#81 Skeloboy 14 år siden

Vi skal ligge på P alligevel...hvor de unge ikke gider være...:)
Gravatar

#82 MoH 14 år siden

Det har lige reddet min festival at Kaizers Orchestra kommer.
Gravatar

#83 DarkLight 14 år siden

Jeg regner med at at starte ved indgang 2, se hvordan L ser ud, og ellers fedte ned på P til Skelo og de andre gamle nisser ;)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#84 Skeloboy 14 år siden

DarkLight (83) skrev:
se hvordan L ser ud

Teens, techno og tissetrolde!
Gravatar

#85 DarkLight 14 år siden

That settles it then :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#86 Wangsgaard 14 år siden

Jeg skal for første gang bo i vest, så et stykke fra jer, men i er velkommen til at komme på besøg, eller jeg kan komme i jeres lejr. Skal bo i Camp positive energy.

Green footstep camps
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#87 Skeloboy 14 år siden

Hader vest! men det er mest på grund af den lortebro:)

Er ikke meget højdeskræk, men lidt...og især når jeg har drukket flere dage i streg :)
Gravatar

#88 Wangsgaard 14 år siden

Er heller ikke så vild med vest, men det skal vel prøves, og det er noget roskilde har bestemt. Det ligger tæt på broen og musikområdet så det er fint nok :) Der kommer til at være musik og events hverdag i min lejr så det bliver hyggeligt nok :D
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#89 Skeloboy 14 år siden

Til alle dem, der skal med på Råskide 2011:

Skal vi ikke lige finde et sted at mødes om tirsdagen eller onsdagen? Evt. til en pavillion jr. koncert...
Gravatar

#90 DarkLight 14 år siden

Jeg synes Vest er ganske godt, dels pga toget og nem transport, tæt på indgange ind, og så ligger det rimelig højt i forhold til resten, så mindre chance for oversvømmelse.

Jeg synes det lyder som en god idé at mødes. Og bliver man væk, mødes man bare til første Bennys badekar visning :D

Skriv ny kommentar: