Jeg skal for første gang bo i vest, så et stykke fra jer, men i er velkommen til at komme på besøg, eller jeg kan komme i jeres lejr. Skal bo i Camp positive energy.
#87 Er heller ikke så vild med vest, men det skal vel prøves, og det er noget roskilde har bestemt. Det ligger tæt på broen og musikområdet så det er fint nok :) Der kommer til at være musik og events hverdag i min lejr så det bliver hyggeligt nok :D
Jeg synes Vest er ganske godt, dels pga toget og nem transport, tæt på indgange ind, og så ligger det rimelig højt i forhold til resten, så mindre chance for oversvømmelse.
Jeg synes det lyder som en god idé at mødes. Og bliver man væk, mødes man bare til første Bennys badekar visning :D
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#81 Skeloboy 14 år siden
#82 MoH 14 år siden
#83 DarkLight 14 år siden
#84 Skeloboy 14 år siden
Teens, techno og tissetrolde!
#85 DarkLight 14 år siden
#86 Wangsgaard 14 år siden
Green footstep camps
#87 Skeloboy 14 år siden
Er ikke meget højdeskræk, men lidt...og især når jeg har drukket flere dage i streg :)
#88 Wangsgaard 14 år siden
Er heller ikke så vild med vest, men det skal vel prøves, og det er noget roskilde har bestemt. Det ligger tæt på broen og musikområdet så det er fint nok :) Der kommer til at være musik og events hverdag i min lejr så det bliver hyggeligt nok :D
#89 Skeloboy 14 år siden
Skal vi ikke lige finde et sted at mødes om tirsdagen eller onsdagen? Evt. til en pavillion jr. koncert...
#90 DarkLight 14 år siden
Jeg synes det lyder som en god idé at mødes. Og bliver man væk, mødes man bare til første Bennys badekar visning :D