Gravatar

#11 Skeloboy 13 år siden

#10 - hehe, synes nok jeg kunne genkende noget :)

Jeg er måske ikke så kritisk mht. programmet. En del af det kan skyldes, at jeg er festival-opdraget på Midtfyns...som ikke havde noget godt fra 1999-2003(første år jeg var på Roskilde).
Gravatar

#12 OxxY 13 år siden

Jeg er super skuffet over at ALT (jaja der er et norsk og et dansk band der sikkert skal spille på pavilion jr fredag/lørdag kl 13) der minder om metal er fra USA, diversitet mig langt væk... Men sådan har tendensen været i et par år, så det kan vel ikke være nogen overraskelse.

Hvis jeg skal på roskile i år blir det for at hygge med mine kamerater, se Iron Maiden og Chris Cunningham VA-ting og ellers vade rundt og se om man falder over noget interresant, og se om nogen af amerikaner bandsne kan levere noget bare nogenlunde M'dal. :p
Gravatar

#13 MMB 13 år siden

Selvfølgelig mangler jeg dem med småt - og dem skal jeg da også nok tjekke ud. Men når jeg vurderer line-up'et, så er det nu engang dem med stort, som betyder mest. Det er dem, som koster størstedelen af budgettet og dem som, for mit vedkommende, skal give mig lyst til at komme på festivallen - det skal altså være nogle navne, som man ikke bare kan se på lille vega en fredag aften. Af de små navne gemmer der sig jo altid både godt og skidt.
Gravatar

#14 Skeloboy 13 år siden

#13 - hehe, faktisk er der 0 chancer for at se mange af de små navne på Lille Vega :)
Gravatar

#15 MMB 13 år siden

Glemte forresten Deadmau5 i min post... Det skal jeg også se...
Gravatar

#16 MMB 13 år siden

Indsæt selv et lille spillested et sted i Danmark :)
Gravatar

#17 Lord Beef Jerky 13 år siden

I må alle love mig at se Pulled Apart By Horses hvis i tager på Roskilde... de skulle være insane energiske live.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#18 OxxY 13 år siden

Foeller (16) skrev:

Indsæt selv et lille spillested et sted i Danmark :)

hvilket stadig giver en meget lille chance. Roskilde er skide gode til at bringe smp kunstnere til dk, som man ellers ikke ville have mulighed for at se. Det skal de have ros for, ret skal være ret. At de så (imho) er elendige til at booke store/mellem-store navne er så en helt anden side af sagen.
Gravatar

#19 Lord Beef Jerky 13 år siden

#18 De skal sateme ikke have ros for ikke at have booket Blood Red Shoes endnu... fantastisk up coming band, som selv har taget kontakt til festivalen de sidste par år, men intet svar fået.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#20 OxxY 13 år siden

Lord Beef Jerky (19) skrev:
#18 De skal sateme ikke have ros for ikke at have booket Blood Red Shoes endnu... fantastisk up coming band, som selv har taget kontakt til festivalen de sidste par år, men intet svar fået.

Jeg skulle nok have skrevet alternative og ikke små! Roskilde er skide gode til at finde obskure bands som ellers ikke er til at finde i dk, og ikke nødvendigivs upcoming små bands. Forkert formulering fra min side.

Derudover vil jeg væde med de får tonsvis af hendvendelser hvert år de ikke kan følge op på.

Skriv ny kommentar: