Jeg laver altid en meget ambitiøs plan for hvad der skal ses, men det ender altid med at jeg misser 90% af det. I år fokusere jeg på meget få navne som jeg absolut skal se, og så må resten gå som det går.
Must see:
Tv on the radio P.J. Harvey OFWGKTA The Strokes
Der er en masse andre acts jeg gerne vil se, men disse 4 er klart min højeste prioritet
Vejret ser i øvrigt bedre ud på DMI, for hver dag der går.
Jeg ville ønske, jeg kunne være frisk på at mødes med nogle af jer, men jeg ankommer først sent Onsdag, og mine planer derefter er, at være wasted out of my mind i mange dage... men ser i en ekstremt irriterende og insisterende normalt bygget fyr med gigantiske wolverine-like sideburns, så slå mig lige.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#113 Epic look... jeg er dog ikke helt nede med din Avenged Sevenfold hat. Tøjstilen for mit vedkommende er uforudsigelig... det kan være helt casual eller fuldstændig outrageous. Men min flamingohat er nok gået død i år, den har jeg ellers rendt rundt med i et par år, og prikket folk i hovederne med. Til koncerter morer jeg mig typisk også med med, at ae folk der går forbi, for derefter at lade som ingenting... folk ser altid så insane overraskede og forvirrede ud bagefter, at jeg ikke kan lade være.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Jeg håber sateme, at du altid render rundt og ser sådan ud! Jeg kan ikke finde ud af, at linke til et billede af mig, men du har vist fundet mig på facebook engang... jeg ser som regel en smule øretæveindbydende ud.
Min far har lige fået 1 liter mexicansk tequila, som han gerne vil donere til min roskilde tur, så den kan vi jo passende drikke til vores filmz møde :)
Men er i med på 20.15 om onsdagen? Eller skal det være lidt tidligere? Jeg tænker dog, at pavilion junior er et godt sted...selvom jeg bor pisselangt væk derfra...
#111 Páramo 14 år siden
Must see:
Tv on the radio
P.J. Harvey
OFWGKTA
The Strokes
Der er en masse andre acts jeg gerne vil se, men disse 4 er klart min højeste prioritet
#112 Lord Beef Jerky 14 år siden
Jeg ville ønske, jeg kunne være frisk på at mødes med nogle af jer, men jeg ankommer først sent Onsdag, og mine planer derefter er, at være wasted out of my mind i mange dage... men ser i en ekstremt irriterende og insisterende normalt bygget fyr med gigantiske wolverine-like sideburns, så slå mig lige.
#113 Skeloboy 14 år siden
Rød morgenkåbe, langt hår, Avenged Sevenfold-hat...og måske en lille pink t-shirt med Britney Spears eller en omvendt ko...det er mig :)
#114 Lord Beef Jerky 14 år siden
#115 Skeloboy 14 år siden
#116 Lord Beef Jerky 14 år siden
#117 Skeloboy 14 år siden
De Høje Hæle...ved Pavilion Junior-skiltet...
#118 Wangsgaard 14 år siden
#119 DarkLight 14 år siden
#120 Skeloboy 14 år siden
Men er i med på 20.15 om onsdagen? Eller skal det være lidt tidligere? Jeg tænker dog, at pavilion junior er et godt sted...selvom jeg bor pisselangt væk derfra...