Jeg er ung, og programmerne er generelt i den dårligere ende i år. :)
Jeg tror heller ikke ligefrem jeg bliver betragtet som gammel, det var bare en sjov lille indskydelse fordi det er lidt gammelmandsagtigt at side og brokke sig over at tingene var bedre for år tilbage :D
Tror sku bare jeg dropper rockfestivallerne og tager til elektronisk goth i Köln www.amphi-festival.de de har i det mindste et godt program :p
Og så syntes jeg at selv Wacken ser tyndt ud i år =O Så 2011 må bare være det dårlige festival år. Så ser alting også bedre ud når vi skal fejre jordens undergang i sommeren 2012!
#61 MMB 14 år siden
#62 OxxY 14 år siden
Jeg tror heller ikke ligefrem jeg bliver betragtet som gammel, det var bare en sjov lille indskydelse fordi det er lidt gammelmandsagtigt at side og brokke sig over at tingene var bedre for år tilbage :D
Tror sku bare jeg dropper rockfestivallerne og tager til elektronisk goth i Köln www.amphi-festival.de de har i det mindste et godt program :p
Og så syntes jeg at selv Wacken ser tyndt ud i år =O Så 2011 må bare være det dårlige festival år. Så ser alting også bedre ud når vi skal fejre jordens undergang i sommeren 2012!
#63 Skeloboy 14 år siden
Grusgraven ser faktisk mindre ud. Vi stiler efter P94-ish(booker til indgang 4)...vi er ligeglade med afstanden, og det er ikke i teenagehelvede...
#64 Skeloboy 14 år siden
#65 Wangsgaard 14 år siden
#66 Skeloboy 14 år siden
Du er altid velkommen i Camp Sabrina...tror vores plan er, at vi mødes ved indgang kl. 12 om lørdagen...
#67 Wangsgaard 14 år siden
Tak men er sammen med et par stykker men er rimlig sikker på jeg skal på i en dtu lejr ellers så crasher jeg din :P
VI må da lige mødes og drikke nogen øl!
#68 Skeloboy 14 år siden
#69 Wangsgaard 14 år siden
Ved ikke lige hvornår jeg selv skal der ned for har først sommerferie d. 27 juni fordi pinsen falder på en mandag :(
#70 Skeloboy 14 år siden