Gravatar

#51 Lord Beef Jerky 13 år siden

#50 Ja, det er helt tosset! Men sidste år var perfekt... fin sol men ikke for varmt.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#52 Wangsgaard 13 år siden

2007 og 2009 var uudholdelig i hvert sit spektrum
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#53 Mr. Chriss 13 år siden

Første gang jeg skal på Roskilde festival, og så er det ind til videre det dårligste program, i alt den tid jeg har haft kendskab til festivalen :(

Har dog lige været nede i Stereo Studio og købe alt hvad de havde med Arctic Monkeys (havde deres første cd i forvejen), the Strokes og Pj harvey. Af hvad jeg har hørt lyder det rimelig fornuftigt, men ingen af de nævnte bands ville jeg købe billet til hvis det kun var en koncert med kun dette navn. Der er dog også en del mindre bands som jeg helt sikkert skal se, og så glæder jeg mig meget til Tame impala og Kings of Leon.

Tænker at de mangler at offentliggøre et band der skal slutte søndag på orange, og så mangler de et andet stort hovednavn på højde med Kings of Leon.
Gravatar

#54 Lord Beef Jerky 13 år siden

#53 Jeg tror sagtens vi andre kan finde et par navne til dig, hvis det er? Men ellers er jeg helt enig i, at programmet er skidt. Du bør dog ikke gå glip af Mastodon, Afrocubism eller Chris Cunningham i år.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#55 Skeloboy 13 år siden

Charles Bradley & Menahan Street Band
Iron Maiden
Mastodon
PJ Harvey
Soilwork
Terror
1349
Afrocubism
Autopsy
Bring Me The Horizon
Chris Cunningham
Eyehategod
How To Dress Well
Jagwa Music
Kylesa
Narasirato
Parkway Drive
Spids Nøgenhat
Swans
The Strokes
Underøath
Bad Religion
Gravatar

#56 Skeloboy 13 år siden

Så kom Glastonburys program

Faktisk er det også et ret ringe program. Selvfølgelig er der flere store navne, fordi der kommer over 170.000 (ved dog ikke ikke om det er inkl. arbejdende og artister).
Af interessante navne er der(og bands, der har været på RF i 09 og 10 tager jeg ikke med): Paul Simon, B.B. King, Wu-Tang Clan, Primal Scream, Eels, Jimmy Eat World, Duane Eddy, Crystal Castles, Flogging Molly.

Men de er INTET hård rock eller metal, så jeg synes faktisk Roskilde har et bedre program end Glastonbury i år(100% personligt mening)
Gravatar

#57 Lord Beef Jerky 13 år siden

#56 Well, jeg har flere ting jeg gerne vil se på Glastonbury end Roskilde, men det er bestemt heller ikke deres bedste program til dato. De har dog altid problemer med at booke hård rock og metal, aner ikke hvorfor de hader den slags.
Gravatar

#58 Skeloboy 13 år siden

Lord Beef Jerky (57) skrev:
#56 Well, jeg har flere ting jeg gerne vil se på Glastonbury end Roskilde, men det er bestemt heller ikke deres bedste program til dato. De har dog altid problemer med at booke hård rock og metal, aner ikke hvorfor de hader den slags.

Jojo, men nu er der også dobbelt så mange bands på Glastonbury, så selvfølgelig vil der være mere.

Har set lidt på Reading...sgu heller ikke det bedste program. Rock-Am-Ring plejer også at være væsentlig bedre. Rock Werchter har et ganske ok program, men de har så også kun to scener, så der er intet af det interessante og ukendte.

Tror generelt bare, det er et dårligt festival år...
Gravatar

#59 OxxY 13 år siden

Skeloboy (58) skrev:
Jojo, men nu er der også dobbelt så mange bands på Glastonbury, så selvfølgelig vil der være mere.

Har set lidt på Reading...sgu heller ikke det bedste program. Rock-Am-Ring plejer også at være væsentlig bedre. Rock Werchter har et ganske ok program, men de har så også kun to scener, så der er intet af det interessante og ukendte.

Tror generelt bare, det er et dårligt festival år...

Eller også er vi blevet gamle, og har ikke længere fingeren på pulsen med hvad de unge med pengene vil have :(
Gravatar

#60 Skeloboy 13 år siden

#59 - hehe, tjo, det kan også være :)

Skriv ny kommentar: