Gravatar

#131 Lord Beef Jerky 12 år siden

Jeg var der ikke før onsdag, så jeg fik ikke set noget opvarmning... men det blev til en del alligevel:

Maïa Vidal - 10/10 (årets koncert!)
The Shins - 7/10
Today Is The Day - 1/10 (læs Skeloboys anmeldelse)
The Cure - 8/10 (se bort fra Skeloboys anmeldelse)
Jakob Bro - 1/10 (prætentiøst lort!)
Copenhagen Collaboration - 7/10
Red Fang - 7/10
Baroness - 9/10 (årets tredjebedste koncert!)
Gossip - 6/10
Hank3 - 8/10
The Cult - 3/10
Jack White - 7/10
First Aid Kit - 8/10
The Roots - 9/10
M83 - 7/10
The Boss - 10/10 (årets næstbedste koncert!)
Behemoth - 7/10
The Barons Of Tang - 7/10
Nasum - 8/10

Droppede Björk da det begyndte at regne, og energien var tappet.. hellere stoppe imens legen er god så. Overall var det overraskende, at hele to koncerter scorer topkarakter og ligeså bundkarakter hos mig i år... der plejer aldrig ligge noget helt i bunden, og i toppen er der som regel en enkelt. Festivalen fungerede glimrende i år mht. mad, drikke og køer, campingen lider fortsat af tendensen, at Roskilde booker til et andet publikum nu end før i tiden, hvilket betyder at stort set alle lejrer spiller det samme The Voice musik... blot nu på anlæg der konstant bliver større og større. Jeg bliver desværre nødt til at slå lejr op i stilleområdet næste år =(
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#132 Skeloboy 12 år siden

Lord Beef Jerky (131) skrev:
Jeg bliver desværre nødt til at slå lejr op i stilleområdet næste år =(

J holder 100% Det er jo ikke total stille. Man må gerne holde fest om natten og spille lidt guitar. Bare ingen musik fra anlæg efter 10.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#133 Lord Beef Jerky 12 år siden

#132 Jamen jeg vil rigtigt gerne høre musik fra anlæg efter kl 22! Hvis nu det var efter kl 2 eller noget i den dur, havde det været det ideelle område for mig... men alas... der findes vist ingen middelvej.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#134 MMB 12 år siden

Kan du ikke bare købe nogle støjdæmpende hovedtelefoner? :D
Gravatar

#135 Lord Beef Jerky 12 år siden

#134 Hvis du forestiller dig 3 højtalere hver især større end et menneske, spille vanvittigt højt lige op af ens telt fra kl. 2 om natten til kl 8 om morgenen, hvor musikken kun er crap fra The Voice, og hvert nummer bliver afbrudt ca. halvandet minut inde i sangen, så kan du også regne ud, at intet andet end en overdosis eller en pistol i munden, ville kunne få mig til at sove igennem det.
Gravatar

#136 Kochie 12 år siden

Lord Beef Jerky (135) skrev:
#134 Hvis du forestiller dig 3 højtalere hver især større end et menneske, spille vanvittigt højt lige op af ens telt fra kl. 2 om natten til kl 8 om morgenen, hvor musikken kun er crap fra The Voice, og hvert nummer bliver afbrudt ca. halvandet minut inde i sangen, så kan du også regne ud, at intet andet end en overdosis eller en pistol i munden, ville kunne få mig til at sove igennem det.

Så slå dit telt op i silent camp og fest med folk i camp Voice?
Gravatar

#137 Lord Beef Jerky 12 år siden

#136 Mit problem er, at jeg gerne selv vil holde en fest! Det gik nogle af dagene, da vi har et glimrende anlæg selv, men vi kan ikke hamle op med det lort Camp Luksus, som de nu hed, selv havde med... og de åndssvage tidspunkter de valgte at feste på, hjalp heller ikke meget. Reelt set er mit problem, at jeg helst ikke vil slukke for musikken allerede kl 22, men samtidig kræver respekt og forståelse fra nabolejrene, der har det på samme måde. Det er år efter år blevet konsekvent værre samtidig med at musikvalget er blevet mere ensartet over hele campingarealet... det er pissesynd.
Gravatar

#138 MMB 12 år siden

Du skal vel bare holde dig fra at bo i Camp E? Enten overdriver du, eller også har du været meget uheldig.
Gravatar

#139 Lord Beef Jerky 12 år siden

#138 Jeg var i L, men har følt mig meget uheldig i år... sidste år var også ret slemt... for 2 år siden var det dog fint nok. Det er bare stødt blevet værre og værre.

Skriv ny kommentar: